X

צייס ויז'ן סנטר: בדיקת ראייה ברמה של הכרתם!

ZEISS VISION CENTER  היא חנות אופטיקה בקונספט ייחודי השייכת לרשת חנויות הקונספט של חברת צייס בעולם. זוהי החנות ה- 124 בעולם והראשונה בישראל הממוקמת במרכז חורב, חיפה ומציעה ללקוחותיה חווית בדיקה ברמה שטרם נראתה בישראל.

הרעיון מאחורי כל אחת מחנויות הקונספט של צייס הוא יצירת חווית בדיקה ורכישת משקפי ראייה ברמה הגבוהה והמתקדמת ביותר וזאת באמצעות הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר של חברת צייס העולמית. הבדיקה מבוססת על מכשור חדשני וייחודי אשר נמצא אך ורק בחנויות הקונספט של צייס. במהלך הבדיקה  מבצע האופטומטריסט תחקור מלא של צרכי המטופל עפ”י מתודיקה סדורה ובינלאומית ולאחר הבדיקה המעמיקה יכול האופטומטריסט לקבוע בצורה מדויקת ביותר את מצב הראייה של המטופל וכן להמליץ לו על עדשות הראייה  המתאימות ביותר עבורו.

החנות שמעוצבת בצורה חדשנית על פי המודל העולמי, מציעה ללקוחותיה חווית קנייה חדשה בסגנון של 360°. הלקוח עובר “מסע” בין תחנות הבדיקה השונות בחנות הכולל 8 שלבים – אבחון צרכי הראייה של המטופל, מיפוי מדויק של העין, בדיקת המצב הבריאותי של העין, אבחון הביצועים הוויזואליים, בחירת מסגרת, התאמת העדשות למבנה הפנים בעזרת מכשיר חדשני ובלעדי – Visufit 1000, בחירת עדשות המותאמות לצרכים האישיים, ובסופו של התהליך – יקבל הלקוח זוג משקפיים שמתאימות באופן המדויק ביותר לצרכיו.

האופטומטריסט והבעלים עבדאללה יזבק

ב – ZEISS VISION CENTER כחלק מתהליך הבדיקה תמצאו בדיקות שלא נערכות בד”כ בחנויות אופטיקה רגילות. במהלך הבדיקה הייחודית תעברו צילום רשתית, בדיקת לחץ תוך-עיני, מיפוי קרנית העין ועוד. בדיקות אלו מסייעות למטופלים רבים בגילוי מוקדם של מחלות שונות, שלא מתגלות בד”כ ע”י אופטומטריסט.

עיצוב החנות, שזכה כבר ב-7 פרסים בינלאומיים, נועד גם הוא להעצים את חווית הקנייה החדשה והייחודית, כאשר במרכז החנות בולט במיוחד “האישון” אשר יוצר מעין “טיובה” שמהווה את אזור הישיבה המרכזי בחנות. כל חנויות הקונספט של צייס מעוצבות באופן דומה, ומתבססות על צבעי העין- כחול, חום, לבן ושחור. אלמנטים אלה נועדו להעביר ללקוח תחושה מזמינה ומצוינות אופטית בדרך עכשווית.

לתיאום בדיקת ראייה מתקדמת בסטנדרט של חברת צייס העולמית התקשרו לטלפון 077-9725238 כתובת החנות: רחוב חורב 15, מרכז חורב, חיפה

זהבה הופמן:
Related Post