X

פתאום קמה אישה בבוקר ונופלת לבור…

קמה אישה בבוקר, יוצאת כהרגלה מביתה דרך השביל המוביל אל הרחוב ולפתע נופלת לבור ונחבלת בצורה קשה עד כדי כך שרופא מומחה מעריך את הנכות שנותרה לה ב-20% לצמיתות.

האישה, בתחילת שנות ה-60 לחייה, הגישה לאחרונה, באמצעות עוה"ד כרמי בוסתנאי וניצן כהן, תביעה לבית משפט השלום בת"א נגדי עיריית ת"א ומדינת ישראל (רשות העתיקות) ודורשת מהם לפצות אותה בגין הנזקים שנגרמו לה.

עו"ד כרמי בוןסתנאי

לטענתה, האירוע התרחש לפני כ-7 שנים, כאשר רשות העתיקות ביצעה עבודות שימור וחפירות בסמוך לביתה ביפו. לדבריה, מאבטח ומנהל עבודה שהיו במקום עזרו לה לקום והיא פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים וולפסון בחולון . בהמשך עברה טיפולי פיזיותרפיה שלדבריה לא הביאו לכל שיפור במצבה.

רופא מומחה בתחום האורתופדיה כתב בחוות דעת שצורפה לתביעה, כי האישה סובלת מכאבים בצוואר ובגב עם הקרנה לרגליים, מתקשה להתהלך יותר מ-5-10 דקות, ומתקשה לעלות ולרדת במדרגות, לשבת ישיבה ממושכת ולבצע פעולות פשוטות.  לאור כאבים כרוניים, היא טוענת כי היא נאלצת לקחת משככי כאבים באופן קבוע ולהתהלך עם חגורת גב. כמו כן, היא סובלת מצליעה קלה. עוד קבע כי הרופא המומחה, כי כתוצאה מהתאונה נותרה לה נכות בשיעור 20% לצמיתות.

התביעה משאירה לשיקול בית המשפט את גובה הפיצוי שתקבל האישה.

דן ליאורי:
Related Post