X

פועל בניין שנפל מסולם תובע פיצויים מהמעסיק

תאונות עבודה של פועלי בניין  מתרחשות לעתים די קרובות באתרי הבנייה. מקרה כזה, מגיע עכשיו לבית המשפט השלום בחיפה,  בעקבות תביעה שהגיש פועל  שנפל מסולם ונפגע קשות נגד החברה שהעסיקה אותו.

הפועל, תושב חיפה בן 47, תובע באמצעות עו"ד סאמי אבו ורדה, מומחה לנזקי גוף את חברת טירקוב פיוטר בע"מ  שהעסיקה אותו באתר בנייה בשוהם. על פי התביעה, לפני כשנה וחצי, נפל הפועל מסולם  עליו עמד מגובה של כשני מטר ופונה לטיפול רפואי.

בהמשך הוא הגיע למרכז הרפואי כרמל ושם אובחן כסובל משברים מרובים . לאחר אישפוז של כמה ימים הוא הועבר ל מרכז הרפואי גריאטרי פלימן להמשך טיפול שיקומי.

המוסד לביטוח לאומי הכיר בכך כ"תאונת עבודה" וועדה רפואית קבעה לו נכות זמנית בשיעור של 20%  ובהמשך נקבעה לפועל נכות צמיתה בשיעור של 19% בשל הגבלות בתנועת שני הקרסוליים.

בחוות דעת שצורפה לתביעה קובע מומחה אורתופדי  שבדק את העובד כי נכותו  גבוה יותר והיא עומדת על  36%: וזאת בשל דבר מרוסק שהיה בשתי הרגליים. עוד נטען כי "בעקבות התאונה וכתוצאה ממנה התובע נזקק ויזדקק לעזרה רבה מהזולת" וכן המגבלות שלו גרמו לו להוצאות רבות והוא  "יזדקק ויזדקק לעזרה רבה מהזולת".

דן ליאורי:
Related Post