X

ביה"ח כרמל: מונה רנטגנאי ראשי חדש

מתי שנפ ממכון הרנטגן בכרמל מונה החודש כרנטגנאי ראשי של ביה"ח.

מערך הדימות בכרמל הוא מהגדולים והמרכזיים בבית החולים והוא כולל את כל צילומי הרנטגן השונים, את יחידת האולטרה-סאונד, יחידת האנגיוגרפיה, ממוגרפיה, 2 מכוני סיטי וביצוע שיקופים ופעולות תוך ניתוחיות מורכבות. מערך הדימות  של כרמל מבצע כ 220,000 בדיקת דימות בשנה תוך שהוא סורק ומטפל ב כ 110,000 מטופלים. במסגרת תפקידו יהיה אחראי מר שנפ על כ 30 רנטגנאים בכל היחידות השונות במערך הדימות בכרמל.

" אני רואה אתגר גדול בחיזוק זהות הרנטגנאים שלנו עם המחלקה וביה"ח, תוך מקסום החיבור עם הכללית", אומר מתי. אני רוצה לשפר ולשדרג את הרמה המקצועית של הרנטגנאים שלנו ביחד ולאור ההתקדמות הטכנולוגית הרבה והמהירה של תחות הדימות בימים אלו".

מתי החל את עבודתו במכון הדימות של כרמל בתחילת 1983 מיד עם סיום לימודי הרנטגנאות בביה"ס לדימות ורנטגנאות שבביה"ח קפלן. במהלך 35 שנות עבודתו בכרמל  עבד והתמחה מתי בתחום צינתורי הלב, בדיקות כלי דם, סיטי ורנטגן קונבנציונלי. משנת 1995 מתי היה אחראי תחום הסיטי והפיתוח שלו בכרמל, קידום הדרכות בתחום הסיטי ובמיוחד סיטי לב בארץ ובעולם.

בשנת 2000 הפך מכון הדימות של כרמל לאתר הניסוי העולמי של חברת פיליפס בתחום הסיטי ומומחים ורנטגנאים מכל העולם הגיעו  ללמוד מצוות הסיטי של כרמל. בשנת 2016 סיים מתי לימודי תואר במנהל מערכות בריאות במסלול ניהולי במכללת עמק יזרעאל. "אני רוצה לשמור ולשפר את חדשנות והמובילות הטכנולוגית של מכון הדימות שלנו בכרמל אומר מתי יש לנו מוניטין וניסיון רב שנים עם צוות מאוד מקצועי שכולנו גאים בו".

בתוכנית ההתחדשות והפיתוח של דימות כרמל מתוכננת קבלת מכשיר סיטי חדש מהמתקדמים בעולם לטובת עמדת הסיטי בחדר המיון, תוכנית להפעלה עצמית של ניידת ה MRI  המוצבת בכרמל במקום הפעלה ע"י צוות חיצוני כיום ותוכניות פיתוח נוספות.
מתי יליד חיפה ותושב קרית חיים בן 60 נשוי לרבקה עצמאית בתחום עיצוב מטבחים ואבא גאה ל 3 ילדים ו 2 נכדים חמודים.
אהבתו הגדולה של מתי היא טיולים ברחבי הארץ ובעולם ובשעות הפנאי הוא אוהב במיוחד לשחק עם הנכדים המתוקים שלו.
בתפקידו כרנטגנאי ראשי מחליף מתי את הגב' שרה פלד שפרשה לגמלאות אחרי עבודה מסורה ומקצועית רבת שנים. לצדו של מתי בעזרה בניהול ותפעול מערך הדימות יעבוד סגנו אבי שמר.

בצילום – מתי שנפ רנטגנאי ראשי בכרמל – צילום: אלי דדון

זהבה הופמן:
Related Post