X

עלייה מתונה במספר חולי הקורונה בחיפה!

חיפה עדיין מוגדרת צהובה עפ"י מודל הרמזור. מספר החולים בחיפה עומד היום [28.1] על 1347 חולים פעילים. ביממה האחרונה נוספו 149 חולים חדשים. עיריית חיפה חוזרת ופונה לתושבים להמשיך ולהקפיד על כללי הסגר ותקנות החירום לרבות עטיית מסכות גם לאחר החיסון השני!

מבין החולים: 66 מאושפזים בבתי חולים. 1266 חולים נמצאים בבית.
15 חולים נמצאים במלוניות של פיקוד העורף. 184 תושבים בחיפה נפטרו מאז פרוץ המגיפה.

• ההתחלואה מתרכזת בשכונות הבאות: כבביר מוגדרת שכונה אדומה.

• השכונות הבאות מוגדרות כתומות: קריית שמואל, גאולה, נווה פז, עבאס, מושבה גרמנית, שער העלייה, קריית אליהו וויז'ניץ.

יצוין כי בתום תקופת הסגר יחולו על שכונות שיוגדרו כאדומות , או כתומות , המגבלות שיוכרזו ע"י הממשלה על יישובים אדומים וכתומים ובכלל זה: השבתת מערכת החינוך והגבלת הפעילות העסקית.

עיריית חיפה ממשיכה לפעול לאכיפת הסגר ותקנות החירום של משרד הבריאות ובכלל זה הקפדה על בידוד, מניעת התקהלויות והקפדה על עטיית מסכות גם לאחר החיסון השני. שירותי הרווחה מקיימים קשר עם משפחות בהן ישנם חולי קורונה במטרה לסייע בשמירה על הבידוד. בנוסף נערך מיפוי קשישים וניצולי שואה במטרה לאתר צרכים שונים שלהם, ולתת להם מענה באמצעות אלפי המתנדבים הפועלים בעיר.

פעילות צוות החוקרים האפידמיולוגים העירוני נמשכת במלוא המרץ.
החוקרים יוצרים קשר עם החולים , עורכים בירור של מקור ההדבקה ומאתרים אנשים עמם באו החולים במגע לצורך הפנייתם לבידוד. במקביל מעבירים חברי הצוות לגורמי הרווחה את צרכי המבודדים, אשר דואגים למלא את הצרכים ומסייעים באספקת תרופות, מזון ואמצעי הפגה למשפחות.

המתחם לבדיקות קורונה פועל במרכז הקונגרסים בכל ימות השבוע – למעט ימי ראשון. העמדה פועלת במתכונת Drive-in ללא צורך בהפניית רופא וללא עלות – יש להצטייד בתעודה מזהה בלבד.

שעות הפעילות מעודכנות בפורטל החירום של פיקוד העורף – https://www.oref.org.il/

עדי ישראלי:
Related Post