X

עוגיות הנוטלה המפורסמות מאירופה מגיעות לישראל

חברת פררו משיקה בישראל את עוגיות הנוטלה החדשות. עוגיות נוטלה הן ביסקוויט זהוב, עשיר, טעים ופריך עם מילוי קרמי של נוטלה. הן מכילות 40% ממרח נוטלה עם פטנט מיוחד אשר מבטיח את הטעם והטריות של ממרח הנוטלה. ההשקה של עוגיות נוטלה מרגשת במיוחד כיוון שאוהבי נוטלה חיכו זמן רב להשקה בישראל.

עוגיות נוטלה מארז משפחתי – צילום פררו

נוטלה, מותג ממרח הקקאו ואגוזי הלוז הבין לאומי, נהנה מנכסיות מותג חזקה בקרב הצרכנים הישראלים. המותג דורג במקום הראשון כמותג הבינלאומי המוביל בקטגוריית המזון והמשקאות ומספר 2 בקטגוריית המזון והמשקאות לשנת 2022 (על פי סקר מדד המותגים של גלובס).

כמו כן, נוטלה הוא המותג המוביל בישראל בנתח שוק כספי של 43.9% בקטגוריית ממרח קקאו ואגוזים (על פי נתוני סטורנקסט MAT, שבוע 44).

קטגוריית הביסקוויטים היא הקטגוריה הגדולה ביותר בשוק המזון המתוק הארוז בישראל. הקטגוריה מוערכת בכמיליארד שקל בשנה (שהם 15% מסך קטגוריית מזון מתוק ארוז). פררו מגדילה את הנוכחות שלה בקטגוריה זו עם כמה השקות חדשות השנה. עד חודש ספטמבר, שיחקו פררו בקטגוריה זו רק עם נוטלה B-READY. בספטמבר 22 השיקה פררו את קינדר קארדס, העוגייה הקסומה ובדצמבר 2022, תרחיב פררו את אחיזתה בקטגוריית עוגיות הפרימיום עם השקת עוגיות הנוטלה החדשות.

עוגיות נוטלה מארז אישי – צילום פררו

עוגיות נוטלה מביאות את חווית ביסקוויט הסנדוויץ' הקלאסית לרמה חדשה להפליא.

פררו תציע את עוגיות הנוטלה ב-3 אריזות שונות להזדמנויות צריכה שונות: מארז משפחתי של שקית עם 276 גרם (20 יחידות), מארז לדרך עם 168 גרם (12 יחידות) ומארז אישי עם 42 גרם (3 יחידות).

זהבה הופמן:
Related Post