X

סוכות: הבעל רוצה להזמין "אושפיזה"

בית משפט למשפחה בצפון יצטרך להחליט אם הוא נעתר לבקשת אישה להוציא צו מניעה שיאסור על בעלה לחגוג השנה בסוכה, יחד עם האושפיזין שהזמין או חלק מהם להגיע לסוכה, למרות שהוזמנו לאירוע שהפך למסורת בת 10 שנים..

מדובר בזוג באמצע שנות הארבעים המאוחרות  לחייהם, להם שלושה ילדים בוגרים. בני הזוג מהנדסים ועובדים במפעלים עם רגישות ביטחונית גבוהה. האישה המארחת, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טוענת כי כבר לפני כמה חודשים חשדה כי בעלה מנהל קשר רומנטי עם אשתו של אחד החברים הטובים שלהם. "כבר עשור שהם מגיעים לארוחת החג בסוכה ואנחנו מבלים ושותים אל תוך הלילה" ציינה.

האישה הוסיפה בבקשה כי רק לפני כמה שבועות כשנושא האירוח בחג הסוכות הוזכר, היא החליטה לבדוק האם לחשד שהטריד אותה כבר כמה חודשים, יש בסיס או שסתם מדובר בחשדות בלבד.

עו"ד שרין סולן

עו"ד סולן ציינה בבקשה כי זכותה של האישה הנבגדת – ויש לכך ראיות ברורות – לאסור על בעלה להזמין חברים וחברות שאחת מהן מנהלת רומן עם בעלה. יחד עם זה הדגישה כי הצו הוא רק תחילת הדרך, כאשר האישה חפצה להתגרש מבעלה בעקבות הרומן.

הבעל טען להגנתו, כי מדובר בחברים וכבר שנים שאנחנו יחד מתחבקים, מתנשקים ואין בתמונות שיש בידי אשתי הוכחה לרומן. לדבריו, יש הוכחה לחברות קרובה ובגלל זה לא הורסים משפחה ולא פוגעים בילדים.

האישה החשודה כמי שניהל את הרומן טוענת להגנתו של הבעל "מדובר כאן באירוע הזוי. מדובר בחברתי הטובה ביותר ולא הייתי חושבת לרגע לנהל רומן עם בעלה". בית המשפט יצטרך לפסוק בסוגיה בהקדם.

עדי ישראלי:
Related Post