X

נשר חוגגת פורים מהסרטים

עדלאידע נשר

תהלוכת ענק עם שלל מיצגים, להטוטנים, והולכי קביים תצא בשעה 10:00 מהמרכז המסחרי באורן הכרמל. התהלוכה תסתיים ברחבת היכל התרבות, שם בין השעות 11:00-14:00 יתקיים הפנינג עם דוכני משחק, דוכני אוכל, מתנפחים לקטנטנים, דוכני יצירה, הפעלות והופעות של חוגי המתנ"ס ולהקות הייצוג העירוניות.  בשל האירועים צפויים שינויים בהסדרי התנועה.

כמיטב המסורת תחגוג העיר נשר את חג הפורים בתהלוכת ענק, עם שלל מיצגים, הופעות ותחפושות. תהלוכת העדלאידע של נשר היא מסורת שנמשכת כבר למעלה משני עשורים וידועה כעדלאידע הגדולה ביותר באזור חיפה. השנה העדלאידע תהיה בסימן "עדלאידע מהסרטים" ברוח סרטים לאורך השנים.

 האירוע המרכזי יתקיים ביום חמישי, 1.3.2018. תהלוכת העדלאידע תצא בשעה 10:00 מהמרכז המסחרי באורן הכרמל. התהלוכה תעשה את דרכה לאורך רחוב צה"ל לכיוון רחבת היכל התרבות, הסמוכה לבניין העירייה. התהלוכה הססגונית, תכלול מיצגי ענק של בובות אנושיות, הולכי קביים, להטוטנים ומייצגים שונים. בסיום התהלוכה ייערך בין השעות 11:00-14:00 הפנינג ענק ברחבת היכל התרבות (רחוב דרך השלום) עם ביתני פעילות לילדים, דוכני אוכל ודוכני משחק מגוונים, דוכני יצירה, וכן מתנפחים לילדים הקטנטנים. בנוסף יתקיימו הופעות של מוזיקה, שירה, ספורט ומחול על טהרת הכישרונות המקומיים והלהקות הייצוגיות של נשר.

 לתשומת לב הנהגים: בשל התהלוכה יחסם לתנועה רחוב דרך השלום לכל אורכו לשני הכיוונים, החל מהשעה 08:00 ועד לשעה 14:30. במהלך העדלאידע לא תתאפשר כניסה וחנייה של רכבים לאורך הרחוב. בנוסף בין השעות 9:00 עד 11:30 ייחסם קטע הכביש שברחוב צה"ל, בירידה בלבד, בקטע שבין צומת הזית-צהל-אורן הכרמל, לבין דרך השלום. בקטע זה ייתכנו עומסי תנועה קלים. על פי התקדמות התהלוכה ייפתחו הצירים בהדרגה.

 למחרת, יום שישי, 2.3.2018, בין השעות 10:00 -13:00 יתקיים בפארק נשר-קק"ל אירוע נוסף: "הפורימון" – פרי יוזמתם של תנועות וארגוני הנוער של יחידת הנוער העירונית נשר: המד"צים, שבט "נשרים" של הצופים, ומועצת הנוער. האירוע יהיה בסימן "המערב הפרוע". שלל הפתעות צפויות לבאי הפורימון: תחנות יצירה ושלל מתקני צופים: ספינת פיראטים, "שור זועם", קרוסלה ועוד. במקום יופעל מזנון לרווחת החוגגים. הכניסה למתחם האירוע היא בתשלום סמלי: 10 ₪ במכירה מוקדמת 15 ₪ במקום ביום האירוע. הכניסה להורים מלווים – חינם.

 ראש העיר נשר, אבי בינמו: "אני וחברי למועצת העיר, מזמינים את כל תושבי נשר והסביבה לחגוג איתנו את חג הפורים בתהלוכת העדלאידע המסורתית. זו הולכת להיות תהלוכה גדולה ומושקעת. תודה מיוחדת על ארגון האירועים, למנכ"ל העירייה, מיכל ליבנה, ליו"ר הנהלת רשת המתנ"סים, חגי טנדלר, למנהל רשת המתנ"סים, וינו טרפה, למנהל יחידת הנוער העירונית, אור מורדו, לעובדי המתנ"ס ולעובדי העירייה על ההכנות וההשקעה הרבה. בפורים מצווה עלינו לשמוח ולשמח את ילדינו וכך נעשה. אני משוכנע שהשמחה בנשר תהיה רבה ושכמדי שנה, גם השנה יגיעו לעיר חוגגים רבים גם מחיפה ומהקריות".

צילום: דוברות עיריית נשר

 

עדי ישראלי:
Related Post