X
    Categories: נדל"ן

נכסים ותשואות: כל מה שצריך לדעת ב-2022

כולנו מקווים ששנת 2022 תהיה טובה יותר מקודמתה. אחד הדברים שלמדנו בשנת 2021, הוא שכדאי לנו לתת לכסף שלנו לעבוד בשבילנו ולהשקיע אותו. כאשר אנחנו משקיעים את הכסף שלנו בנכסים אנחנו יכולים ליהנות מתשואות גבוהות שיאפשרו לנו ליהנות מרווחה כלכלית בטווח הארוך.

חשוב להבדיל בין השקעה בנכסים מסורתיים כמו למשל דירות או בתים ובין השקעה בנכסים חדשים יותר כמו למשל אפליקציות או אתרי אינטרנט. כאשר אנחנו משקיעים באינטרנט כדאי לנו לא לעשות את זה לבד אלא להתייעץ עם מומחים בעולם הדיגיטלי.

איזה נכסים יניבו את התשואות הגבוהות ביותר בשנת 2022?

עם פתיחת שנת 2022 חלה עלייה במס על רכישת דירה שנייה בישראל. אם פעם היינו משקיעים את הכספים שלנו בקניית דירה, הרי שהיום זה פחות כדאי ומשתלם. אם אנחנו רוצים להשקיע בנכסים שיניבו לנו תשואות גבוהות כדאי לנו להשקיע בנושא החם של קניית נכס דיגיטלי. נכס דיגיטלי הוא נכס שקיים רק באינטרנט כמו למשל קבצי NFT, אתרי אינטרנט, אפליקציות ועוד… . כאשר אנחנו משקיעים למשל בהקמה של אפליקציה אנחנו יכולים ליהנות מתשואות גבוהות מאוד תוך זמן קצר יחסית. בשביל שנדע באיזה נכס הכי כדאי לנו להשקיע – חשוב להתייעץ עם מומחים בתחום.

למה כדאי לנו להשקיע בנכסים? ואיך זה ישפר את המצב הכלכלי שלנו?

כדאי לנו להשקיע בקנייה של נכסים ולא סתם לתת לכסף שלנו לשבת בבנק, כי אז אנחנו יכולים להכפיל או לשלש את סכום ההשקעה הראשונית שלנו. השקעה חכמה בנכסים יכולה לשפר מאוד את המצב הכלכלי שלנו. כאשר יש לנו נכסים כלכלת הבית שלנו לא תלויה רק במשכורת שאנחנו מכניסים מעבודה – אנחנו יכולים ליהנות גם מהכנסה נוספת מהנכסים שלנו.

אם הכנסה מנכסים כמו דירות היא על ידי השכרת הדירה וקבלת שכר דירה, ההכנסה מנכסים דיגיטליים היא מהרווח עצמו שהנכס עושה או מהמכירה שלו. כך למשל אנחנו יכולים להרוויח ממכירת פרסומות באתר שלנו או ממכירה של האפליקציה שלנו לחברה טכנולוגית גדולה.

בסופו של דבר, במצב הכלכלה בשנים האחרונות, כל אחד מאתנו יכול להרוויח הרבה מהשקעות שיבטיחו את הביטחון הכלכלי שלנו. השאלה היא רק איזה סוג השקעות מתאימות לנו באופן אישי. כאשר אנחנו בוחרים את סוג ההשקעות שאנחנו רוצים להשקיע בהן, כדאי לנו לא לעשות את זה לבד אלא להתייעץ עם מומחים בתחום. מומחים של השקעות כמו יועצי השקעות או מומחים טכנולוגיים יוכלו לייעץ לנו האם כדאי לנו להשקיע בנכס דיגיטלי או בנכס "רגיל" יותר כמו בית או מניות של חברה. ההחלטה הסופית היא כמובן בידיים שלנו.

הדבר הכי חכם לעשות הוא לפזר את הכסף שלנו במספר השקעות שונות. אף פעם לא טוב לשים את כל הביצים בסל אחד וזה נכון גם לכסף והשקעה בנכס בודד.

עדי ישראלי:
Related Post