X

מנהל מחלקת ההרדמה וטיפול נמרץ של ביה"ח כרמל ד"ר זאב גולדיק נפגש עם הנשיא לשעבר ביל קלינטון

בכינוס בינלאומי בנושא בטיחות החולה שהתקיים בלונדון פגש הנשיא לשעבר קלינטון את מנהל מחלקת ההרדמה וטיפול נמרץ של ביה"ח כרמל ד"ר זאב גולדיק. הם לחצו ידיים ודנו ארוכות בחשיבות בטיחות החולה בראיה כלל עולמית. ד"ר גולדיק מכרמל נושא גם  בתפקיד בינלאומי רם דרג, כנשיא האיגוד האירופי להרדמה וכך הם נפגשו כנשיא עם נשיא…

פגישת ד"ר גולדיק עם הנשיא קלינטון התאפשרה לאחר שד"ר גולדיק עבר בדיקות קפדניות ע"י השירות החשאי האמריקאי שאישר את המפגש ביניהם.

"בטיחות החולה היא נושא חשוב ברמה הבינלאומית וגם אצלנו בכרמל היא נלמדת ומוטמעת היטב בכל המחלקות, אמר ד"ר גולדיק. בכרמל מערך האיכות והבטיחות בניהולה של ד"ר שרון אלרעי פועל לקידום איכות הטיפול ולשיפור בטיחות המטופלים באמצעות תחומי עשייה רבים כמו: יוזמה, ליווי ותמיכה בפרויקטים לשיפור איכות רפואית. קיום סבבי בטיחות במחלקות בהם ניתנת הזדמנות לאנשי הצוות להציף פערים ומוקדי סיכון, תיאום וניהול ועדות בקרה ואיכות הדרכת אנשי הצוות מהתחומים השונים בנושאים של איכות ובטיחות ועוד.

בתום הפגישה המיוחדת ברך נשיא האיגוד האירופי להרדמה ד"ר גולדיק את הנשיא קלינטון בברכת "שלום חבר". והנשיא קלינטון ענה לו בברכה חמה  "אלוהים יברך אותך ואת כל עם ישראל".

בצילום  – הנשיא קלינטון וד"ר גולדיק מכרמל – צילום ביה"ח כרמל

 

זהבה הופמן:
Related Post