X

מי תהיה מלכת היופי של ניצולות השואה לשנת 2018 ?

 בנוכחות אלפיים אורחים ביניהם שרים, חברי כנסת ואישי ציבור תערך ביום ראשון הקרוב ה-14 באוקטובר באולמי הקונגרסים בחיפה, התחרות המסורתית של מלכת היופי לניצולות שואה שמארגנת עמותת יד עזר לחבר.

בניגוד לתחרויות בשנים עברו, התחרות השנה תרשום כמה וכמה שיאים. לבד משורה ארוכה של אומנים, אישי ציבור ומאות רבות של ניצולי שואה מהבית החם ומרחבי הארץ. הגיל הממוצע של הזמרות במקהלה  הוא 90 .

במהלך הערב שבו תוגש ארוחת ערב מפוארת ושיהיה גדוש באורחים, שרים, חברי כנסת, אישי ציבור, ראשי ערים מכל רחבי הארץ, שופטים, רופאים ואנשי אקדמיה, ובעיקר במאות ניצולי שואה אותו ינחה האמן  והבדרן ננסי ברנדס, עוד יופיע בחלק האומנותי חנה לסלאו יחד עם ברנדס והזמר ששי קשת ייתן הופעת שירה מיוחדת ומרגשת.

את ניצולות השואה המועמדות המתמודדות בתחרות מדריכה מי שהיתה מלכת החן של ישראל חלי בן דוד . במהלך הערב יוקרן סיפורה האישי של 13 המועמדות הסופיות. "השנה אנחנו מתכוונים לתת לתחרות שהפכה אצלנו למסורת היבט נוסף בשירת המנון הישרדות בשואה על ידי המקהלה שבה חברות ניצולות שואה, כי זו הדרך שלהן להראות לעולם, שגם אז וגם היום לא ניתן לשבור אותנו", סיכם שמעון סבג

בצילום: מועמדות סופיות לתחרות מלכת היופי לניצולות שואה 2018 חיפה יד עזר לחבר

עדי ישראלי:
Related Post