X

מיון נשים בביה"ח כרמל בחיפה במקום הראשון

צוות מיון נשים של ביה"ח כרמל זכה במקום הראשון ובציון הגבוה ביותר מבין כלל מיוני הנשים בכללית בסקר שביעות רצון מטופלות. צוות מיון הנשים בכרמל קיבל את הציון הגבוה ביותר 95% . הצוות בלט ביחס האדיב והמכבד של הרופאים והאחיות, בבהירות המידע וההסברים, בקבלת מענה ללא מאמץ, בהתייחסות לכאב, במשך זמן קצר יחסית בהשהיה במיון ובפרמטרים רבים ונוספים.

פרופ' עופר לביא מנהל מערך נשים ויולדות בכרמל אומר כי " המטופלות המרוצות מעידות כי מיון נשים בכרמל עם הצוותים הרפואיים הסיעודיים וצוות המזכירות הנהדר שלו נותן שירות אישי לכל הנשים המגיעות אליו. שירות עם הכלה, סימפתיה ואמפטיה ושירות לכל הנשים באשר הן ללא הבדל דת, גזע מין וגיל " .

ד"ר מורן פז והאחות נעמה סרור בעבודה צילומים אלי דדון וירון חזן


מיון נשים כרמל מטפל ב כ 700 מטופלות בחודש אשר מופנות אליו מכל אזור חיפה והצפון. המיון פעיל 24 שעות ביממה לאורך כל השנה ומתקבלות אליו נשים בכל הגילאים שאינן בהריון או בהריון עד שבוע 22. למיון הנשים בכרמל מתקבלות לצורך הערכה וטיפול מטופלות מכל קופות החולים ולאחרונה גם נשים מפונות מהדרום והצפון הנמצאות באזור חיפה. 

מנהל מיון הנשים בכרמל ד"ר מורן פז מעדכן כי צוות המיון מאויש ע"י רופאות והרופאים ממחלקת נשים המצטיינת של ביה"ח, צוות סיעוד מסור בניהולה של נעמה סרור וצוות מנהלה רגיש ואיכותי בניהולה של אפרת לצטר פלדמן. "מיתרונותיו של המיון אשר שמנו לנו לדגל הם, מקצועיות , אנושיות ותקשורת מעולה עם המטופלות. המיון מספק מענה לצורך ייעוצים דחופים המגיעים מהקהילה וגם מתוך בית החולים ".

הנהלת ביה"ח וצוות מיון נשים

אפרת לצטר פלדמן ראש צוות משרד מיון נשים בכרמל אומרת כי "  מתן שירות הוא בDNA  שלנו. נשים מתפלאות בכל פעם מחדש איך השירות שהן מקבלות מאתנו כה אדיב ונעים. ואני מסבירה להן שהשירות אותו אנחנו נותנות הוא בדיוק השירות אותו היינו רוצות לקבל בכל מקום אליו נפנה. לכן אני וכל הצוות דוגלים בשירות מכל הלב והנשמה ".

מנהל המיון ד"ר פז מסכם ואומר , " אני גאה מאוד בצוות אשר בשילוב ידיים ובמאמצים משותפים נותן את הטיפול המיטבי המקצועי והאנושי ביותר למטופלת וזאת שמחה גדולה לקבל משוב שכזה מהמטופלות שלנו ".

עדי ישראלי:
Related Post