X

מחאה: ביטול מנויי פיס

אנשים רבים פונים למפעל הפיס ומבטלים מנוי העילה תמיכת בפייס בסרט על לאה צמל.

בחודשים האחונים מתנהל קמפיין על ידי ארגון בצלמו והורים שכולים כנגד מפעל הפייס. הנימוק תמיכתם בסרט על לאה צמל . לאה צמל שהינה עו"ד המגנה על מחבלים ובני משפחותיהם ואף גאה בכך. בפרסומי הסרט נאמר שלאה צמל מגנה על לוחמים חמושים דבר שעורר את זעמם של בני המשפחות השכולות שלאה צמל אישית ייצגה את רוצחי ילדיהם בוני משפחות הרוצחים.

בעקבות כך, למעלה ממאה משפחות שכולות פנו באופן אישי ליו"ר מפעל הפיס שיבטל הענקת הפרס הכספי בסך 150000 שקלים ליוצרי הסרט .אולם מפעל הפייס סרב בטענה שמדובר בוועדה מקצועית שאינה בודקת תכנים.

אתמול הפגינו הורים שכולים רבים מול מפעל הפיס ושפכו בקבוקי צבע אדום עם הכיתוב: אראלה ממפעל הפיס לא התקשרה אליך אבל כן התקשרה ללאה צמל.

כזכור אין זה המאבק הראשון מול מפעל הפייס בנוגע למימון תכנים אנטי ישראלים לפני שנה חשף ארגון בצלמו שמפעל הפיס מממן את הספר של עו"ד מיכאל ספרד בו הוא מספר בגאווה איך פינה את עמונה . בעקבות כך מאות משפחות תושבי יו"ש התלוננו למפעל הפייס אולם מתברר שמפעל הפייס ממשיך בדרך זו.

השבוע החל גל חדש של ביטולי מינויים למפעל הפיס בתקווה שמפעל הפיס יפסיק מסיבות כלכליות מימון אירועים הפוגעים במדינת ישראל. בין המבטלים שרון גבאי חבר ליכוד וצלם ירושלמי מפורסם גם עובד חוגי פעיל ליכודניק מתל אביב ביטל אף הוא, כך גם הגולש אלי חיים שהצהיר שאף ביטל שני מנויים למפעל הפייס. הגולש אלי כהן אף פרסם תמונה של כרטיס המנוי שלו גזור לשניים. גולשים רבים הצהירו שיבטלו גם הם. וחלקם אף הצהירו שיש להם שני מינויים ושניהם יבוטלו. גם הגולשת מיכל שניאור ביטלה מנוי וציינה הם סתם עובדים על אזרחי ישראל ואחר כך עושים שרירים על עוכרי ישראל. וסיימה מדינה בהפרעה.

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר "אני מאוד מקווה שמה שלא עושה השכל יעשה הכסף. עם כל הכבוד לוועדות מקצועיות מפעל הפייס נועד לשרת את אזרחי ישראל. אני בטוח שמפעל הפיס מחוייב ללקוחות שלו שמצביעים בידיים פשוטו כמשמעו בדרישה שמפעל הפייס יפסיק לממן אירועים כאלה. אנחנו קוראים ליו"ר מפעל הפיס החדש להחליט חד משמעית לא לממן אירועים הפוגעים במדינת ישראל".

עדי ישראלי:
Related Post