X

מותג הספורט השוויצרי On משיק דגם Cloudstratus חדש

מותג הספורט השוויצרי On  משיק דגם Cloudstratus חדש – עם טכנולגייה משופרת לריצה משופרת

לפני 9 שנים, שלושה בחורים שוויצרים יצרו מחדש את תחושת הריצה ,באמצעות טכנולוגיית סולייה חדשה ומהפכנית הנקראית CLOUDTEC – כעת נעלי ON הכפילה את הטכנולוגיה עם נעלי ה- Cloudstratus החדשות.

ציריך, שוויץ.

בשנת 2010, אצן המרתון וזוכה תחרויות האיירון-מן, אוליבר ברנרד, התאווה לתחושת ריצה חדשה, כזו שתאפשר נחיתה רכה ומרופדת שתקטין למינימום את הפגיעה בקרקע אך תשמור על תנועה חזקה קדימה ותצליח להדביק את הרצים עד למקום הראשון במירוץ.

נעלי ON הכפילה את הטכנולוגיה עם נעלי ה- Cloudstratus החדשות.

ברנרד חבר עם מהנדס שוויצרי, אשר ראה עין בעין את מטרתו -אשר חתך, גזר והרכיב חלקי צינור גינה לסוליית נעל – כאשר סיים גילה כי הנחיתה כעת רוככה ע"י קריסת החלקים פנימה – אך עדיין שימרו אנרגיה להאצה מעלה וקדימה.

ברנרד אהב את מה שראה ואת מה שחש – וכך נולדה לה טכנולוגיית ה- CLOUDTEC .מה שהחל כאב טיפוס גס וחסר סיכוי, מכר כ-5 מיליון זוגות נעלים ברחבי העולם כולו ב-8 שנים בלבד.

כעת, ON מכפילה את אותו "צינור גינה" לדגם חדש לגמרי, ה- CLOUDSTRATUS – ריכוך מתוגבר, הסוליה עם הטכנולוגיה השוויצרית בעלת הריכוך הכפול, ה-CLOUDSTRATUS  – מתאימה לאצנים הנדרשים לריכוך מוגבר בעבור הריצות הארוכות שלהם.

שתי רמות ברורות של CLOUDTEC עובדות בהרמוניה לריצה תומכת וחלקה.

ראשית השכבה התחתונה של חללים ריקים בתחתית הסוליה – הנקראים "עננים" מרככות כל מגע של הרגל בקרקע. תומכות ומכינות את הרץ לתנועה קדימה. לאחר מכן, השכבה השנייה מצטרפת ומוסיפה הנעה נוספת.ריצה על עננים , מקבלת משמעות חדשה ומילולית

הנעל החדשה היא גם הראשונה המצוידת ב"עננים" בחלקה הקדמי של הנעל לביצועים טובים אף יותר. התצורה החדשה מגבירה את שטח המגע, מבטלת לחץ מן המגע ומגבירה את יכולת התנועה. ריצה מתוגברת בנוסף מערכת השרוכים המובנית יוצרת תצורת כוכב להגברת האחיזה והשליטה.

פיתוח נעל כמו ה- CLOUDSTRATUS מלהיבה אותי אמר השותף, המקים וראש מחלקת הפיתוח אוליבר ברנרד. "עבדנו במשך שנים על נעל זו כאשר המטרה היתה לייצר מוצר פרימיום בעל נוחות מקסימלית וריכוך מוגבר. אני מאמין בכל ליבי שהצלחנו לייצר משהו כל כך ייחודי שכל מי שיראה יבין כי מדובר במוצר מיוחד, שאינו דומה לשום נעל ריצה אחרת – ולאחר התנסות ראשונית גם ירגישו זאת. אני בהחלט גאה במחלקת המחקר והפיתוח שלנו שהביאו את הפיתוח למיטבו".

 ניתן לרכוש את הנעל באתר On ישראל – https://ingsport.co.il בחנויות ואצל מפיצי On.

דן ליאורי:
Related Post