X

מה צריך לדעת לפני שבוחרים בציפוי שיניים? הדרך לחיוך מושלם

יש אנשים שאנחנו ממש זוכרים את החיוך שלהם. משהו בחיוך שלהם פשוט לוכד את העין ונצרב בזיכרון. חיוך יפה, עשיר, מלא, חיוך נוצץ של אנשים שאוהבים לחייך, ומרגישים בנוח לחייך. אם גם אתם רוצים להיות במצב הזה, אתם בטח רוצים לעשות טיפול שיניים אסתטי. אם זה המצב, הכנו לכם כמה טיפים לפני שעוברים ציפוי שיניים, וכפי שאתם מבינים – אנחנו ממליצים על ציפוי השיניים כפתרון האסתטי המושלם, וכמובן שנסביר למה.

  • חשוב שתדעו שהבחירה בציפוי שיניים איכותי אומרת בחירה בהתאמה אישית. לא עוד פיתרון שבלוני שנזרק לעבר הציבור הרחב, אלא טכנולוגיה שמאפשרת עיצוב של כל פה לפי מראה הפנים והתאמת הציפוי למראה הכללי של הפה, לשמירה על הרמוניה וסימטריה, ויצירת חיוך לא פחות ממושלם, גם אם השיניים שלכם לא בדיוק מושלמות כעת.
  • כשאתם מצפים את השיניים שלכם בחרסינה, אתם שומרים על שכבת האמייל החשובה של השן, והיא נותרת מוגנת. לא עוד נזק ואובדן אמייל (שלא ניתן לשחזור), והשיניים המצופות נשארות מוגנות ובריאות, כך שהחיוך שלכם לא רק יפה, הוא גם קורן מבריאות של הפה ובריאות כללית.
  • שחיקת שיניים היא תופעה נפוצה, אולי נפוצה מדי. סטרס, כעסים, אפילו תוך כדי שינה, יש אנשים שממש חורקים שיניים בעוצמה תוך יצירת צלילי חריקה שממש מעירים את הישנים לידם. כמובן שחשוב לבדוק מה מקור הסטרס ולוודא כי הכול מטופל ולא יוצר עוד שחיקה (ועם הזמן אף כאבים!), אבל בכל מה שנוגע לאסתטיקה, הרשו לציפוי השיניים הקרמי והחזק להתמודד עם הפגיעה שהשיניים כבר עברו, ולהחזיר לכם אם לא את שלוות הנפש שאבדה ויצרה חריקות, אז לפחות את החיוך, וככל שתחייכו יותר, באופן טבעי תהיו פחות לחוצים, ופחות תשחקו את השיניים.
  • רוב החיוכים המושלמים שאתם רואים בקרב סלבריטאים וידוענים מישראל ועד להוליווד הם חיוכי חרסינה. מדובר באנשים שבחרו, ובצדק, לעבור את ההליך הפשוט הזה כדי לדאוג שיהיה להם חיוך מושלם תמיד, בכל מצב, בכל רגע, אפילו מול המצלמות החטטניות שלא מפספסות שום פרט. כשאתם בוחרים בציפוי חרסינה לשיניים אתם מצטרפים לגדולים ביותר בתעשיית היופי והאסתטיקה.
  • כשאתם בוחרים לצפות את השיניים, אתם בוחרים בטיפול שקיים כבר למעלה משלושים שנה. נכון, הוא השתנה והתפתח, השתפר והפך לחוד החנית הטכנולוגית, אך העובדה היא שהפתרון הזה רלוונטי עד היום – מה שאומר שהוא שרד את מבחן הזמן, ובגדול.
  • קחו את הזמן עם הטיפול – מתוך הרשימה של טיפים לפני שעוברים ציפוי שיניים, זה אולי החשוב ביותר: אל תמהרו. לא שיש לכם ברירה, כי הרופא שיבצע את ההליך הזה (שהוא לא הליך רפואי) יקבע את הקצב מתוך ההיכרות עם התחום והמומחיות שלו. אבל את הסבלנות שלכם אתם תצטרכו להביא לשולחן, שכן התהליך 3 פגישות שביניהן יש עבודה של מומחים שונים שיכינו את כל מה שצריך כדי שציפוי השיניים שלכם יהיה מושלם.
דן ליאורי:
Related Post