X

מהן תמציות פרחי באך?

תמציות פרחי באך יכולות לסייע לאנשים הסובלים מחרדות, בעיות שינה ועוד. כיצד התמציות מסייעות לאנשים? כל הפרטים בכתבה הבאה.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

 מהן תמציות פרחי באך?

תמציות פרחי באך הן תמציות המסייעות לאנשים הסובלים מחרדות, בעיות שינה ועוד. מדובר על שיטה המהווה חלק מרפואה משלימה אשר פיתח ד"ר אדוארד באך באנגליה לפיה לכל מצב רגשי אותו חווה האדם יש שורש רוחני. במסגרת פיתוח השיטה, מצא באך 38 צמחים שונים הנושאים מטען אנרגטי המתאים לטיפול במצבי רוח שונים. כך לדוגמא, נץ חלב מתאים למצבי הלם וארזית מתאים לחוסר בטחון ועוד.

 מי יכול לעשות שימוש בתמציות?

נשאלת השאלה מי יכול לעשות שימוש בתמציות הנ"ל? התשובה היא כי התמציות מיועדות לשימוש במצבים רגשיים כמו בעיות רגשיות או נפשיות שונות. כך לדוגמא, ניתן לעשות שימוש בתמציות על מנת לטפל בחרדות, הפרעות פוסט טראומה וחוסר בטחון. התמציות מסייעות להקלה על מצבי רוח שונים ואינם מיועדים לטיפול בבעיות פיזיות. באשר לקהל היעד, כולם יכולים לעשות שימוש בתמציות החל מתינוקות ועד נשים בהריון ולצורך כך יש חשיבות עליונה להיוועץ עם נטורופת על מנת להתאים את התמציות המדויקות ביותר, זאת בשל העובדה כי התערובת המגיעה לאנשים נועדה להקל עליהם במצבים שונים ולכל אחד יש להתאים תמצית מתאימה. 

  החשיבות של חומצות שומן בגופנו

השינוי באורח החיים עודד רבים לפנות לטיפול בתמציות הנ"ל בשל חוסרים שונים בגוף האדם, לרבות מחסור בחומצות השומן בגוף הנגרם בשל אורח החיים המודרני.

חומצות שומן הן קבוצה של תרכובות אורגניות החשובות ביותר עבור יצורים חיים. בשנים האחרונות בשל ריבוי במזונות מעובדים, ניתן למצוא חוסר בחומצות שומן בגופם של רבים. הצורך בחומצות הנ"ל מיועד ליצירת תאים בריאים. החומצות מהוות מאגר אנרגיה ראשוני בגוף וכן כר הגנה לאיברים הפנימיים ולכן יש להן תפקיד חשוב ביותר ומרכזי. נוסף על כך, החומצות חשובות ביותר להתפתחות תקינה ושמירה על תאי מוח בריאים. נציין כי חומצות מסוג אומגה 3 חיוניות במיוחד במסגרת תקופת ההיריון וגם לאחר מכן, זאת בשל התפתחות המואצת של תאי המוח בשנה הראשונה של החיים.

חומצות שומן מסוג זה נחשבות חיוניות במיוחד לבריאות והגוף לא יכול לייצר אותן והן חייבות להגיע מתוספי מזון או תזונה. כעת נמנה מספר חומצות מסוג אומגה 3:

חומצת שומן אומגה 3 מסוג ALA– חומצת שומן אלפא לינולאית. חומצת שומן אומגה 3 מסוג EPA– חומצת שומן איקוספנטנואית. חומצת שומן אומגה 3 מסוג DHA– חומצת שומן דוקוס-הקסנואית.

למה חשוב להיוועץ עם נטורופת לפני כן?

על מנת לדעת איזה סוג יש להוסיף לתפריט שלכם, הרי גם במקרה הזה חשוב ביותר להיוועץ עם נטורופת. איש מקצוע מומחה בתחום יוכל לסייע לכם לבחור את החומצות המתאימות ביותר וכך תוכלו לראות שינוי משמעותי בחיים שלכם. ההתייעצות עמו חיונית גם במקרה של תוספת של התמציות אותן הזכרנו קודם לכן על מנת לבצע את ההתאמה המושלמת ולא להגיע למצב של חוסרים בגוף. היוועצות עם גורם מקצועי עשויה לתת מענה לכל השאלות בצורה המקיפה ביותר וכך יהיה ניתן לשפר את אורח החיים.

זהבה הופמן:
Related Post