X

מדוע מומלץ מייבש כביסה קונדנסור ?

מייבש כביסה קונדנסור או בעברית מייבש כביסה עם מעבה, נחשב כיום למייבש המתקדם ביותר שגם ההתקנה שלו פשוטה למדי.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

עד היום כמעט כל מייבש כביסה סטנדרטי דרש פתח ייחודי בקיר על מנת להעביר צינור שמוביל את האוויר הלח מהמייבש אל החלל שבחוץ. היום, על ידי מייבשי כביסה עם קונדנסור כל ההתקנה המורכבת הזו תיחסך וכל שיידרש זה לחבר את המייבש לחשמל, בהיעדר צורך בפתח מיוחד בקיר. יתרון זה מתאפשר בגין מיכל מים ייעודי שאוסף את הלחות המצטברת במייבש. את המכל אפשר לרוקן בקלות לתוך כיור ובחלק מהדגמים של המכונה יש גם מקור לניקוז מי המעבה על ידי צינור ייעודי שמובל ישירות לביוב.

כל היתרונות של מייבש כביסה קונדנסור

  • ניקוי עצמוני יעיל – הקונדנסור נשמר מאוד נקי ולזמן ארוך, בעיקר בשל הטכנולוגיה שמכונה  -Self Cleaning Condenser, שמנקזת את המים שנאגרו במיכל ורוחצת את המעבה מספר פעמים בזמן שמתבצעת פעולת הייבוש. פעולה זו שוטפת ומנקה את הקונדנסור מהצטברות של חומרים סיביים וטקסטיל וכך היא שומרת על צורת עבודה יעילה לאורך זמן. שמירת הקונדנסור מצוחצח עם רמת פעילות מרבית, תשמור גם על דירוג של אנרגיה A (שנחשב לגבוה ביותר) וצריכת חשמל הרבה יותר נמוכה לכל תקופת חיי המכשיר.
  • חיישני לחות לחיסכון בזמן וחשמל – מייבש כביסה זה מצויד גם בחיישני לחות שיכולים לגלות מתי הכביסה הגיעה למצב בו היא כבר יבשה, תכונה זו תאפשר הליך ייבוש חסכוני בחשמל וקצר בזמן. בנוסף, חיישני הלחות יאפשרו גם בחירה בין כמה תכניות ייבוש: ייבוש שהוא מלא, ייבוש שהוא חלקי, ייבוש שמסמן כי ניתן ללבוש את הבגדים או ייבוש שהוא חלקי עם לחות אידיאלית לכל פעולת גיהוץ.
  • ניתן להתקין במקומות רבים – כשאין אפשרות למקם את מייבש הכביסה הרגיל במרפסת השירות או לצד חלון או בכל מקום שיש לצינור הפליטה מקור יציאה, מייבש כביסה קונדנסור הוא המענה היחיד. בניגוד למייבש כביסה עם צינור שמצריך יציאה, במייבש כביסה קונדנסור האדים מתעבים במכונה עצמה.
  • אסתטיקה מרבית – במכונת כביסה קונדנסור, אין יותר צורך בצינור השירשורי שמתחבר למייבש הכביסה, שבו נודה על האמת הוא לא אלגנטי במיוחד ובעיקר צובר אבק ולכלכוך. היעדר הצינור מאפשר מראה נקי וחוסך גם תחזוקה של ניקיון הצינור.

מייבש כביסה עם קונדנסור נחשב למוצר מוביל ומתקדם ביותר בשוק מכונות מייבשי הכביסה בזכות שלל יתרונותיו.

דגמים נוספים של מכונת ייבוש קונדנסור יבנו בצורה יציבה שתפחית את הרעידות המוכרות בקרב מכונות ייבוש. הייבוש יתבצע בדרגת היגיינה גבוהה ותכניות הייבוש תהיינה מהירות וייחודיות לכל סוג של אריג ובד, גם עבור מעילים, כריות, שמיכות וכן הלאה.

זהבה הופמן:
Related Post