X

למה כדאי להדפיס תמונה על קנבס?

תליית תמונות על קירות הבית היא דרך מוצלחת מאוד להפוך את החלל למעניין יותר וגם יפה יותר. גם במשרדים רבים ניתן לראות תמונות שמעטרות את הקירות, וכך גם במוסדות ציבור. בפרט פופולרית האופציה של הדפסת תמונה על קנבס וזאת בזכות היתרונות הרבים שלה.

מחיר אטרקטיבי

עיצוב הבית כרוך בהתלבטויות רבות, ואחד השיקולים המשמעותיים הוא השיקול הכלכלי. אי אפשר להתעלם מיוקר המחייה בארץ, ובהתאם מהרצון של כולנו ליצור לעצמנו סביבה נעימה לעין בעלות מינימלית. כשבוחרים להדפיס תמונה על קנבס המחיר משתלם מאוד, וכך ניתן להגיע למקסימום תמונות בתוך כל מסגרת תקציב נתונה.

תמונה חדה ומרשימה

עוד סיבה טובה לבחור באופציה של הדפסת תמונה על קנבס היא התוצאה היפה מאוד: הקנבס מאפשר להגיע לרמת דיוק מרבית, ולייצר תמונות חדות עם הפרדת צבעים ברורה ומבע עשיר. התכונה הזו נשמרת גם כשמדובר על צילום פורטרט, גם כשנבחרת תמונת נוף, יצירת אמנות בשחור לבן, תמונה אבסטרקטית או כל אופציה אחרת. כמובן שחשוב להדפיס תמונה על קנבס במקום מקצועי שמצויד במכשור משוכלל.

להדפיס תמונה על קנבס – ליהנות ממנה לטווח ארוך מאוד

הדפסת תמונה על קנבס מבטיחה עוד איכות יקרת ערך: עמידות גבוהה. הסיבה לכך היא המרקם הייחודי של הקנבס, כשבהקשר זה כדאי לדעת שבד זה שימש גם ציירים בתקופת הרנסנס ומאותה סיבה בדיוק. כמובן שטכנולוגיות ההדפסה החדישות והמתקדמות תורמות גם הן לכך שהתמונה המודפסת תישמר יפה ומרשימה גם לאחר שנים רבות, בדיוק כמו ביום ההדפסה. זוהי סיבה נוספת לחשיבות הבחירה הנכונה בבית דפוס עם ניסיון בעבודה עם קנבסים.

מגוון רחב מאוד של אפשרויות

אנשים רבים בוחרים להדפיס תמונה על קנבס, ובמידה רבה הפופולריות מגדילה את הביקוש – כשאנחנו רואים תמונה יפה על בד מסוג זה אנחנו רוצים גם ליהנות ממוצר דומה אצלנו בבית או במשרד.

גם המנעד הרחב מאוד של האפשרויות מגדיל את הביקוש, משום שבזכות הקנבסים אפשר ליהנות משלל תמונות – כאמור גם תמונות צבעוניות מאוד וגם כאלה בשחור לבן, גם תמונות גדולות וגם צנועות יותר במידות שלהן, גם יצירות אבסטרקטיות גם ריאליסטיות ויש עוד שלל אפשרויות.

חופש הבחירה שמקנה הבחירה להדפיס תמונה על קנבס בא לידי ביטוי גם במעטפת: אפשרות אחת היא למתוח את התמונה גם אל השוליים ובכך ליצור אפקט של תמונה תלת ממדית שמושכת מיד את העין ואת הלב, עוד אפשרות היא לשמור על השוליים לבנים וליצור אלמנט מינימליסטי יותר, ואפשר גם להעניק לשוליים גוון אחר שישתלב עם התמונה.

בזכות כל האפשרויות הנ"ל ניתן להגיע לתוצאה יפה במיוחד וכזו שמתאימה באופן מושלם לחלל הספציפי שבו היא תוצג. ההרמוניה הנעימה לעין והתוספת לסלון, למשרד, לחדר הילדים וכו' הופכות את המקום למרשים יותר ומספקות נחת רבה.

עדי ישראלי:
Related Post