X

למה ומתי כדאי להחליף את הרשתות בחלונות?

אחת לכמה שנים אנחנו מגלים פתאום חור קטנטן ברשת החלון. ברוב המקרים זה בחלון בסלון, ליד פינת האוכל או בוויטרינה למרפסת. למעשה דווקא החלונות שהכי בשימוש והכי נראים לעין הם החלונות שניזוקים מהר יותר משאר החלונות שבבית. תיקון רשתות לחלונות הבית הם חלק בלתי נפרד מתחזוקה השוטפת של הבית על מנת שתוכלו ליהנות מבית מטופח ואיכותי וכמובן ליהנות מאיכות חיים בבית. מהם כל היתרונות בתיקון רשתות הבית והאם משתלם לעשות זאת באופן עצמאי?

לאורך השנים אנחנו מגלים ליקויים או מוצרים שונים בבית שצריכים תיקון או החלפה. ניקח לדוגמא את מכונת הכביסה שלכם, אם תגלו שהיא אינה עובדת כראוי, לא סוחטת את הכביסה, לא שואבת את חומרי הניקוי וכן הלאה, מיד תרוצו לטכנאי מכונות כביסה שיטפל בבעיה (הרי מי רוצה לכבס את הכביסה בדלי עם מים?) אז למה ברשתות לחלונות הבית אנחנו לא מרגישים את אותה הבהילות? תיקון רשתות הבית היא פעולה מהירה ופשוטה שלמעשה מאפשרות לכם ליהנות מאוויר טבעי שנכנס לביתכם ויתרה מכך, מאוורר את הבית ומחליף את האוויר כך שהסיכוי להצטברות עובש ורטיבות בקירות הבית מצטמצם עד לא מתאפשר כלל.

למה חשוב להתקין רשת לחלונות בבית?

כמו שציינו קודם לכן, חשוב לאוורר את הבית בכל יום, להשאיר חלון פתוח גם אם זה מעט על מנת לאפשר לאוויר בתוך הבית להתחלף. כך אתם שומרים על הנכס שלכם טוב יותר מרטיבות והצטברות עובש וגם מעלים את איכות החיים לבני הבית.

סיבה נוספת המוכרת על ידי רובנו היא התקנת רשתות בפתחים בבית על מנת למנוע מחרקים, יתושים וזוחלים שונים מכניסה לבית. אין יותר מציק מיתושים עוקצים בעונות המעבר ובקיץ, בערבים הצוננים אנחנו יכולים ליהנות מאוויר נעים שיצנן מעט את הבית ויאוורר אותו מהאוויר שנקלע מהשימוש במזגן לאורך היום, אך אם אין רשת לחלונות אנחנו נמנעים מלפתוח את החלון שמע תיכנס יתושה חומדת את דמנו.

דבר אחרון וחשוב לא פחות הוא אוורור הבית באופן טבעי ואקולוגי. לאורך השנה אנחנו יכולים לאוורר את הבית בצורה יעילה ונעימה רק על ידי פתיחת החלונות, במיוחד אם יש לכם חלונות בכיוונים נגדיים וכך לצרוך פחות חשמל בהפעלת המזגן. בשנים האחרונות ישנה מודעות הולכת וגוברת על שימושים באנרגיה טבעית ואקולוגית כדי לשמור על איכות הסביבה. בנוסף, כשאנחנו נושמים אוויר טבעי ולא רק את פליטת המזגן אנחנו נושמים בריא יותר.

לסיכום, כדי ליהנות מביתכם לאורך שנים רבות חשוב להתקין רשתות בחלונות הבית גם אם זה בשלב מאוחר יותר של בניית הבית. התקנת רשתות מאפשרת לכם ליהנות מאוויר טבעי וכן לשמור על הנכס שלכם. במקרה של קרע או נזק ברשתות חשוב לפנות לבעל מקצוע איכותי שיבצע תיקון רשתות לחלונות ביתכם בצורה מקצועית ואיכותית שתחזיק מעמד לאורך שנים.

זהבה הופמן:
Related Post