X

כנס מיוחד 'מעניקים והטבות ליזמים ומשקיעים' בפארק תעשיות בצפת

כנס מיוחד וראשון מסוגו יתקיים בצפת ביום חמישי 19.12 בפקולטה לרפואה בעיר, ביוזמה משותפת של משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, באמצעות 'מעוף', עיריית צפת והתאחדות התעשיינים, במטרה לקדם את שיווק שטחי התעשייה בפארק תעשיות המתחדש בצפת. הכנס יהיה במעמד שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן.

במסגרת הכנס ייחשפו בפני המשתתפים- יזמים ומשקיעים, מגוון רחב של הזדמנויות עסקיות בבירת הגליל הנמצאת בתנופת התחדשות, מפי בכירים במשרד הכלכלה אשר יציגו  את התכניות, המענקים וההטבות של אגפי משרד הכלכלה והתעשייה. כמו כן, לאור חשיבות הכנס גם שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן ייטול חלק באירוע יחד עם ראש עיריית צפת שוקי אוחנה וסמנכ"ל מחוזות במשרד הכלכלה והתעשייה- ריאד אבראהים.

השר אלי כהן צילום: דוברות משרד הכלכלה והתעשייה

בתום הכנס יקיימו נציגי משרד הכלכלה והתעשייה מפגשים אישיים ליזמים והמשקיעים במהלכם ייחשפו לשורת ההטבות הארוכה שמצפה להם בצפת לרבות מענק השקעות של 20% + 10% נוספים למשקיעים בצפת, הטבה של סבסוד 90% בעלות הקרקע (40 אש"ח לדונם במקום 400 אש"ח) מסלול ירוק מעיריית צפת ושורת הטבות לרבות פינוי אשפה, ליווי צמוד, אבטחה וכו'. ראוי לציין כי פארק תעשיות צפת עובר מתיחת פנים משמעותית בהשקעה של 15 מיליון שקלים לרבות דרכי גישה, תאורה, כבישים, מדרכות, גינון, שילוט ומיתוג. כמו כן במקום משווקים בימים אלו 200 דונם לתעשייה וכן 24 דונם למסחר.

שוקי אוחנה ראש עיריית צפת ציין: "צפת נמצאת בעיצומה של מהפכה המביאה רוח רעננה וחדשה לעיר צפת- זה הזמן להשקיע בפארק תעשיות צפת המתחדש ולהנות מכל הטוב שקורה בצפת-התעוררות תרבותית, חיזוק מערכת החינוך, שיפור איכות החיים, פיתוח התשתיות, חיזוק התיירות, החזרת הספורט והחייאת המסחר אנו מקימים שכונה חדשה עם 6700 יח"ד עם הנוף הכי יפה בארץ ואיכות חיים מהגבוהות בישראל. אני מתחייב לתת ליזמים ומשקיעים מסלול ירוק וליווי אישי לאורך כל הדרך, בואו הצטרפו להצלחה ולמהפכה בצפת". עוד הוסיף אוחנה: "אני מודה לשר הכלכלה על התמיכה והסיוע האישי, לצוות משרד הכלכלה וכן למעוף הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים".

אתי גוטמן, מנכ"לית מעוף גליל גולן והעמקים: "לכנס חשיבות עצומה, בחשיפת המידע על המענקים וההטבות של יחידות משרד הכלכלה והתעשייה, בכלל זה תכניות מענקים של רשות החדשנות, תכניות של מרכז השקעות ומנהל סחר חוץ, וכן שירותי מעוף לקידום קהל העסקים המקומי. אין ספק שייפתחו בפני המשתתפים הזדמנויות חדשות לקידום העסק, כפי שנעשה בכנסים דומים. אנו מברכים על שיתוף הפעולה הפורה עם עיריית צפת וראש עיריית צפת שוקי אוחנה לקידום העסקים, התעשייה וכלכלת העיר".

מעוף, הינו מערך השטח הארצי של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, שמטרתו לקדם עסקים ויזמים בישראל. שרותי מעוף מוענקים בהתאמה לצרכי העסק והפיתוח האזורי הכוללים, בין היתר: מיפוי עסקי, ייעוץ פרטני במגוון תחומי הניהול העסקי, הדרכות וכנסים מקצועיים, ליווי בגיוס מימון, פרויקטים מיוחדים, הטבות ומענקים ומתן מידע על כלל כלי הסיוע הקיימים במימון ובפיקוח משרד הכלכלה והתעשייה.

דן ליאורי:
Related Post