X

כל מה שרציתם לדעת על בית הדין לעררים בישראל

השאלה האם אדם זר יכול להמשיך לחיות ולעבוד בישראל באופן חוקי או לא, אינה פשוטה. כדי להיות חוקי בישראל צריך ויזה מתאימה. עם זאת, כפי שכולנו יודעים, עובדים זרים מקבלים ברוב המקרים ויזה ל-63 חודשים בלבד. מה קורה אם רוצים להאריך את השהייה שלהם בישראל בגלל סיבה כזו או אחרת? ויתרה מכך, מה קורה אם כבר הגשנו בקשה והיא נדחתה?

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

חשוב להבין שכאן בדיוק נכנס לתמונה בית הדין לעררים. מדובר על בית דין מנהלי שלמעשה מהווה ערכאת ביקורת ראשונה בכל מה שקשור לדיון בנושא החלטות רשות האוכלוסין וההגירה. זה נכון כאשר מדברים על בקשות כמו: כניסה לישראל, שהייה בישראל וישיבה בה. מעבר לכך, זה נכון גם לגבי ענייני שונים של אזרחות.

הפעילות של בית הדין לעררים

בישראל בתי הדין הללו החלו לפעול כבר בשנת 2014, בהתאם לתיקון 22 לחוק הכניסה לישראל, משנת 2011. כאמור, בתי דין אלה מהווים ערכאה מומחית בדיני הכניסה, השהייה והישיבה בישראל. הם פועלים בתפוצה ארצית. משמעות הדברים היא שאם תבדקו את הדברים לעומק, אתם תראו שיש בית דין כזה בירושלים, בתל אביב, במרכז ובמחוזות נוספים. מבחינת ההסמכה של בית הדין, הוא הוסמך לדון בעררים. חשוב לדעת שעל פסק דין של בית הדין לעררים ניתן בכל זאת לערער.

למה צריך עו״ד במקרים כאלה?

בכל מה שקשור להגשות בקשות מיוחדות לשהייה בישראל, הדברים מאוד ברורים אך מורכבים. מצד אחד, החוק קובעים תנאים מסוימים שבהם ניתן יהיה לקבל אישור שהייה כזה. מצד שני, כמובן שכל מקרה נבדק לגופו. לכן, אם אתם תוהים מה עליכם לעשות כדי להגדיל את הסיכוי שבסופו של דבר תקבלו את התשובה שלה אתם מייחלים, חשוב שתדעו: עליכם לפנות לעורך דין. למרות שניתן לקרוא אונליין לא מעט מידע אודות הנושאים הללו, זה לא כמו להגיע עם איש מקצוע שיש לו ניסיון. לכן, אם אתם יכולים לפנות עוד היום אל עו"ד דפי שגל-פודור ולבקש ממנה סיוע, איפה כאן הדילמה?

קווים לדמותה של עורכת דין מוצלחת שבאמת תוכל לעזור לכם

אתם תוהים מאיזו עורכת דין כדאי לכם לקבל עזרה בכל מה שקשור לבית הדין המדובר? אם כך, כדאי שתדעו: עורכת הדין שלכם צריכה להיות כמה שיותר מנוסה, כי אם יש משהו שאי אפשר להתפשר עליו, זה הניסיון. עורכת הדין שלכם צריכה להיות גם מוכרת ובעלת מוניטין, כי כך תוכלו לדעת שאתם פונים אל מישהי שאפשר לסמוך עליה. חשוב שתדעו: אין טעם לדחות את הדברים, כי אם אתם זקוקים לשירותיה של עו״ד טובה, כדאי שתתקשרו אל משרדה של עו"ד דפי שגל-פודור עוד היום. היא תעזור לכם בצורה מקצועית לכל אורך הדרך, אז למה אתם מחכים?

דן ליאורי:
Related Post