X

יו״ר ימינה ח"כ נפתלי בנט ביקר במוקד הלאומי של מד"א

שר הביטחון לשעבר ויו"ר סיעת ימינה, ח"כ נפתלי בנט, ביקר היום (ה') במוקד הלאומי של מד"א בקרית אונו ולווה ע"י מנכ"ל מד"א, אלי בין ובכירי הארגון. בנט קיים סיור מקיף במוקד ופגש את החובשים והפראמדיקים, על מנת ללמוד אודות הפעילות שמוביל מד"א כארגון ההצלה הלאומי וכעומד בחזית המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה בישראל.

במהלך הסיור הכיר חבר הכנסת בנט את פעילות מד"א בשגרה ובחירום וקיבל סקירה על התמודדות הארגון מול משבר הקורונה, מערך הבדיקות והדגימות שמפעיל מד"א בשיתוף קופות החולים ופיקוד העורף במהלכו נדגמו כ-3 מיליון בני אדם מתחילת המשבר. עוד שמע ח"כ על פעילות שירותי הדם של מד"א ועל מערך תרומות הפלסמה מחולי קורונה שהחלימו לטובת טיפול בחולים במצב בינוני וקשה והכיר את פעילות בנק החלב הלאומי.

 שר הביטחון לשעבר ויור ימינה נפתלי בנט בביקור במוקד הלאומי של מד"א צילומים: דוברות מד"א

כמו כן, אנשי מד"א הציגו לח"כ בנט את פרויקט מד"א בקהילה שצפוי להוריד בכ-30% את העומסים בחדרי המיון והציגו בפניו את הרכבים המיוחדים שבשימוש מד"א בהם אוטובוס טיפול נמרץ ייחודי, מסוקי מד"א וקרוואנים מיוחדים שיכולים להגיע לכל מקום לצורך דגימות קורונה ובעתיד יוכלו לשמש לחסיון האוכלוסייה לקורונה.

ח"כ בנט סייר במוקד החירום 101 של מד"א וגילה עניין רב בטכנולוגיות הרבות שמפתחות ע"י מד"א במטרה להציל חיים והתרשם רבות משילוב המגזר החרדי בארגון, הן כחלק מהשירות האזרחי כחובשים במוקד 101 והן כנשים חרדיות מתכנתות שמפתחות את הטכנולוגיות של הארגון.

שר הביטחון לשעבר ויו״ר ימינה נפתלי בנט לאנשי מד״א: ״אנשי מד״א הם לוחמי החזית במערכה מול הקורונה ואתם עושים עבודה נפלאה. בזכות המגע שלכם, בזכות החדשנות, הוורסטיליות, מהירות הפעולה – אני רואה בכם שותף מרכזי. השנה הזו הייתה שנה שבה כל עם ישראל ראה את מד"א בגדולתה. תודה בשם אזרחי ישראל."

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "שמחנו לארח את ח"כ בנט ולקיים יחדיו סיור מקיף במוקד ולהציג בפניו את פעילות מד"א בעת שגרה ובעת חירום בימי קורונה. ח"כ בנט הביע עניין רב בפיתוחים הטכנולוגיים ובשילוב חרדים בארגון ולמד על פרויקטים רבים. אנו מודים לו על שהקדיש מזמנו למען מד"א והגיע למוקד על מנת להכיר את עובדי ומתנדבי הארגון.".

דן ליאורי:
Related Post