X

חיפה: ביקור של שר התרבות חילי טרופר

שר התרבות, חילי טרופר, הגיע לפני זמן קצר לביקור מקצועי בחיפה. במהלך ביקורו סייר השר טרופר במוזיאון העיר לאמנות שברח' שבתאי לוי, בו נפגש עם יו"ר דירקטוריון מוזיאוני חיפה, חברת המועצה, נעמה לזימי וכן עם מנכ"ל המוזיאונים, יותם יקיר.

בפגישתם הציגו לזימי ויקיר בפני השר טרופר נתונים המצביעים על עלייה חדה בכמות המבקרים שנרשמה בכלל המוזיאונים בחיפה בתקופה האחרונה, תוך עמידתם במגבלות "התו הסגול" שקבע משרד הבריאות.

צילום: ראובן כהן דוברות עיריית חיפה

בהמשך סיירו השלושה בתערוכה החדשה המוצגת בימים אלה במוזיאון חיפה לאמנות, אליה הגיעו כבר ביומה הראשון, ביום שבת האחרון, כ-900 מבקרים – כמות שלא נראתה במוזיאון מזה זמן רב.

בסיום ביקורו הודה השר טרופר למארחיו ואמר: "אני שמח לבקר בחיפה ולראות שגם בתקופה הזו מוצאים בחיפה את הדרך לקיים אירועי תרבות ואף מעלים תערוכה, ראשונה בארץ, שנוגעת בכאבים שהקורונה הביאה לנו". לסיום, הוסיף השר, כי הוא מבטיח להגיע לביקור נוסף בקרוב.

יו"ר מוזיאוני חיפה וחברת מועצת העיר, נעמה לזימי: "אני מודה לשר טרופר על הגעתו לחיפה ומעריכה את המחוייבות, אותה חש השר, לסיוע בקידום פעילות תרבות גם בתקופה זו. אין לי ספק שנמשיך את הקשר ואת שיתופי הפעולה בינינו גם בעתיד".

מנכ"ל מוזיאוני חיפה, יותם יקיר, הודה אף הוא לשר טרופר על ביקורו וציין כי: "אנו שמחים להתחיל להרגיש שבתוך כל האפילה, אליה נקלענו, ניתן להתחיל לראות גם קצת את האור".

עדי ישראלי:
Related Post