X

חדש על המדף: קיט מפנק מבית דה אי ברנד במחיר מיוחד: Grow & Glow Kit

Grow & Glow Kit מבית דה אי ברנד, הוא הקיט המושלם להשלמת טיפוח השיער ביום יום.המוצרים בערכה עוזרים לתהליך שיקום ושמירה על השיער למראה בריא, חזק ומלא ברק. השילוב האידיאלי של המוצרים בערכה, תורם לצמיחה חיזוק ושיקום שורשי השיער.

מארז מיוחד לטיפוח השיער ב 320 שח במקום 386 שח

התמדה וטיפוח השיער יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת והבריאה ביותר לשיער שלכם.

המארז כולל: GROW IT הפתרון לצמיחה וחיזוק שורשי השיער. עם תערובת שמנים טבעיים, השיער יקבל תזונה אופטימלית מהשורש .השמן חודר לעומק הקרקפת, מזין את שורשי השיער ומעניק גם חווית טיפוח נעימה עם ריח נפלא.

 GLOW IT  התחליב שיחזק, ישקם, ויבריא את השיער מבחוץ. עם תרכובת של חומצה היאלורונית, קרטין ושמן ארגן, התחליב מספק הגנה מפני נזקים, מתקן קצוות מפוצלים, ומעניק לשיער שלך גמישות, רכות וברק מדהים.

מברשת סיליקון לקרקפת ומארז גומיות, הכלולים במארז יסייעו לך למקסם את השימוש במוצרים. מברשת הסיליקון מסייעת בעיסוי והחדרת השמנים לקרקפת , הגומיות מונעות קריעה ותלישה של השיער.

Grow & Glow Kit  מציעים  לך פתרון מקיף ויעיל לשיער בריא וחזק. עם השילוב של המוצרים המשלימים, GROW  IT, GLOW IT  ומברשת הסיליקון תוכלו ליהנות ממגוון היתרונות  של חיזוק וצמיחה של השיער, שיקום סיבי השערה, הגנה מפני נזקים חיצוניים, ולבסוף, שיער נפלא, רך ומלא בברק.

ועכשיו לרגל כניסת הקיץ, הקיט במחיר מיוחד של 320 ₪ במקום 386 ₪ .

ניתן להשיג באתר החברה עד ה 15.5.2024: https://theabrand.com

זהבה הופמן:
Related Post