X

חברת סופווייב (SOFWAVE) הישראלית משיקה בארץ ובעולם טיפול חדשני  להרמת גבות ועפעפיים

SOFWAVE (סופווייב) הישראלית, המייצרת מכשור רפואי לטיפול בקמטים, חידוש, מיצוק ושיפור עור הפנים והצוואר,  משיקה בימים אלה טיפול חדשני בישראל ובעולם: להרמת גבות ועפעפיים, ולמיצוק ריפיון העור באזור העיניים.

ד"ר להבית אקרמן בטיפול סופוויב לאזור העיינים צילום אסף לוי

מדובר בטכנולוגיה פורצת דרך בעולם הרפואה האסתטית במסגרת זו באמצעות ידית חדשנית הרופא המטפל יכול למצק את העור סביב העיינים, ולשפר את הנראות שלו בפרצדורה לא פולשנית, בטיפול אחד בלבד. לא נדרשת זמן החלמה ומיד אחרי הטיפול אפשר להמשיך בשגרת החיים.

סטימולציה אופטימלית מושגת על ידי חימום הדרמיס לטמפרטורה של 60-70 מעלות צלזיוס במשך 5 שניות בכל פולס. קרני אולטרסאונד מרובות מתפשטות דרך הרקמה ויוצרות מערך של אזורים תרמיים תלת מימדיים ייחודיים דמויי גליל במקביל לפני העור. הפציעה בשכבה הזו מעודדת ייצור מחדש של קולגן, אלסטין וחומצה היאלורונית עם הזמן הגורמים למראה העיינים להראות רענן ומצעיר את אזור העיינים.

השילוב של הקירור הפעיל של ™Sofcool עם ניטור טמפרטורת העור בזמן אמת מגבירים את הנוחות במהלך הטיפול ומבטיחים רמת בטיחות גבוהה יותר.

משך זמן הטיפול לפנים והצוואר הוא כ- 45 דקות, להרמת גבות כ-10 דקות בלבד, את התוצאה הסופית ניתן לראות לאחר 8 שבועות, אך אין צורך לחזור על הטיפול שוב.

את הטיפול לעיניים עם מיכשור סופווייב ניתן להשיג בקלינקה של ד"ר להבית אקרמן בהרצליה פיתוח.

עלות טיפול מלא: 7000 ₪

טכנולוגיית האנטי-אייג'ינג SUPERB™ – Synchronous Ultrasound Parallel Beam של המכשיר מבוססת קרני אולטרסאונד ומאושרת ע"י ה-FDA למיצוק עור הפנים והצוואר, היא פרי פיתוחה של חברה ישראלית.

יובל פלג: עיתונאי, עורך ומרצה לתקשורת
Related Post