X

התעניינות עצומה של גולשים במפת התפשטות הקורונה

 הישראלים ככל הנראה אוהבים להיות מעודכנים כל העת בהתפשטות הקורונה בעולם, אחרת לא ניתן להבין כיצד הפכה "מפת המעקב בעברית אחרי הקורונה" שפורסמה באתר החדשות tip למוקד ההתעניינות של עשרות  אלפי גולשים מדי יום , המתחברים באמצעות האתר למפה.

לינק ישיר למפה   https://bit.ly/2HwGzuY     

חברת התוכנה הישראלית ״סיסטמטיקס טכנולוגיות״, נציגת חברת esri העולמית בישראל, העלתה לרשת מפת מעקב עולמית, בעברית, המספקת סטטוס בזמן אמת של וירוס הקורונה (COVID-19). הנתונים, שמופיעים על מפת כדור הארץ, מראים את שיעורי ההדבקות מהמחלה, ההחלמה ומספר מקרי המוות, ומאפשרת להבין את מגמת ההתפשטות של הווירוס הקטלני.

המפה מבוססת הענן, נבנתה על ידי צוות מומחי ה- GIS של סיסטמטיקס על בסיס שירות נתונים ציבורי של ארגון הבריאות העולמי וגופים רשמיים נוספים. מערכת המידע הגיאוגרפית ArcGIS בה השתמש הצוות הישראלי, מאפשרת בנייה פשוטה של יישומים גיאוגרפיים מתוך מגוון מאגרי נתונים ציבוריים, או ארגוניים-פרטיים.

מפת התפשטות הקורונה בזמן אמת

"מערכות המידע הגיאוגרפיות בהן השתמשנו מאפשרות להבין את המצב בצורה המיטבית, לראות את התמונה המלאה על גבי מפה ויכולה בהחלט לייעל הליכי קבלת החלטות ע"י הגורמים הרלוונטיים, וכל זה, תוך שיתוף מלא של הציבור במידע", אומר אופיר בצר, מנהל תחום GIS בחברת סיסטמטיקס.

המפה –באדיבות ״סיסטמטיקס טכנולוגיות״, נציגת esri בישראל

דן ליאורי:
Related Post