X

השקה: משקה סברס אדום קפוא

חוות צברי אורלי, השוכנת בנגב הינה חוות סברס אדום הגדולה ביותר במזרח התיכון, המתמחה בגידול זני סברס ייחודיים המוגנים בפטנט, בתקן עולמי תשיק במסגרת תערוכת החקלאות המובילה בישראל- אגרו משוב ב 14-15.6.21 מוצר חדש  משקה 100% סברס אדום קפוא  עם סגולות בריאותיות וטעם נפלא!.

מדובר במשקה סברס המופק מ-4 סברסים כאשר תזונאים ממליצים לצרוך 1/2 בקבוק ליום,, המוצר בעל ערך גליקמי נמוך, בעל חיי מדף ארוכים- ניתן לאחסנו 3 שנים במקפיא ומתאים לשתייה, הכנת שייקים וכדומה

צילומים: חוות צברי אורלי

לצבר (סברס) תרומות רבות לבריאות האדם מחקרים רבים מיחסים לו סגולות רפואיות נרחבות המעניקות לו את ההגדרה כצמח העתיד ונחשב לדבר הבא בתחום התזונה הבריאה כמקור משמעותי לאספקת סידן, מכיל זרחן, ברזל, אבץ, אשלגן ומינרלים החיוניים לגוף, מגדיל את רמת האינסולין אצל ספורטאים ומסייע להתמודד עם מחלות סרטן שונות, חולי דלקת פרקים וחולי מחלת המעיים קרוהן מדווחים על הקלה בכאבים בעקבות שתיית מיץ הצבר.

הפרי משפר את פעילות מערכת השתן ואף מקל על הגוף במצב של עצירות, כי הסיבים המצויים בו מעודדים את המעיים לפעילות. מסייע במניעת עלייה במשקל, מגביר את האנרגיה בגוף, מאזן את החומציות ברירית הקיבה, מפחית צרבות, יעיל נגד כיבים וטחורים, משפר את פעילות הכבד ומחזק את המערכת החיסונית, מסייע לטיפול בהשמנת יתר, פעילות אנטי ויראלית, מסייע באיזון רמות הסוכר בדם ומאבק במחלת הסוכרת ויש לו השפעה חיובית על רמות הכולסטרול הטוב מול הרע בדם.

המשקה החדש יוצג לראשונה במסגרת התערוכה החקלאית המובילה בישראל- אגרומשוב שתתקיים ב 14-15.6.2021 בה יוצגו מגוון גידולים חדשים ומפתיעים, טכנולוגיות מתקדמות וכו'.

התערוכה תתקיים זו השנה ה 30 ולראשונה בבנייני האומה בירושלים עם מאות מציגים ואלפי חקלאים ויזמים בתחום החקלאות. התערוכה שמתקיימת בחללים ממוזגים הינה האירוע החקלאי הראשון לאחר עידן הקורונה ובקרב החקלאים נרשמת התרגשות רבה לקראת האירוע החגיגי כאשר מציגים גם מעבר לים צפויים להגיע ולקחת חלק כאורחים וכמציגים.

זהבה הופמן:
Related Post