X

העיתונאי, מגיש הטלוויזיה והרדיו יואב לימור משיק את ספרו החדש: "גיבורים" בחיפה

העיתונאי הבכיר, מגיש הטלוויזיה והרדיו יואב לימור, בחר לערוך את השקת ספרו החדש  "גיבורים", בעופר גרנד קניון, בחיפה, בשיתוף צומת ספרים והוט סינמה.   

יואב לימור בעופר גרנד קניון חיפה צילום יחצ

במסגרת ההשקה יערך מפגש עם יואב לימור, ביום שלישי ה 7.5 , הכולל הרצאה שלו בנושא הספר החדש והמצב במדינה. כמו כן ניתן יהיה לרכוש את הספר החדש במחיר מיוחד ביום האירוע,  ולימור יחתום על הספר, למעוניינים.

"גיבורים" עוסקת במתקפה שהחלה על ישראל ב 07.10 והיא הכשלון הנורא ביותר שחוותה המדינה מיום הקמתה. מתקפה שתפסה את כל המערכות לא מוכנות. מתוך התופת הזאת ומול החידלון והכשלון נצצו מעשי גבורה רבים. הספר גיבורים מציין  80 גיבורים מהשבת השחורה, דרכם הוא מספר את מה שקרה להם ולנו בשעות הנוראיות . מתוך המחדלים הנוראיים גם צמחה עוצמה ושיבטיחו גם בשעתה הקשה ביותר, מדינה ישראל תצא מחוזקת ומנצחת.

בתום המפגש תערך הקרנה לסרט "ריאליטי", מותחן מפתיע המגולל את סיפורה של ריאליטי וינר חוזרת הביתה ומגלה שני סוכני FBI עם צו חיפוש. השיחה מתגלגלת, פרטים נחשפים וכך התפוצצה לה אחת הפרשות החידתיות יותר באמריקה בעידן טראמפ. השחקנית המוערכת סינדי סוויני, מבוסס על תמלילי הקלטות של הבולשת הפדרלי. סיפורה של אישה צעירה שחוללה סערה ציבורית באמצעות הדלפת מסמך מסווג לעיתונות.

יואב לימור ספרו גיבורים

19:00 – מפגש חתימות עם יואב לימור

19:30 – הרצאה על ספרו החדש "גיבורים"

בתום ההרצאה יוקרן הסרט "ריאליטי"

עלות 45 ₪

המפגש יערך במתחם הקולנוע הוט סינימה  בעופר גרנד קניון חיפה

דן ליאורי:
Related Post