X

המותג NINE WEST משיק טרנדים חמים ונכונים של התיקים לחורף

מאז ומתמיד נתפסו התיקים והנעליים כאביזרי אופנה משמעותיים בארון, הם ממלאים צורך פונקציונלי ומשמשים גם כסמל סטטוס, והצהרה אופנתית. קולקציית חורף  2023 של המותג ניין ווסט משיקה  את כל הטרנדים החמים והנכונים בעונה הקרובה:

ניין ווסט חורף 2023 מחיר תיק 349.90 ש"ח צילום גל ביטון

TOTE BAGהפריט הכי אלגנטי ושייקי לחורף הקרוב. מדובר בתיקים גדולים ומעוצבים עם ידיות מקבילות לנשיאה על הכתף. אחרי שבקיץ האחרון התיקים הזעירים השתלטו על אופנת האקססוריז העולמית, התיקים הגדולים חוזרים והם כאן להישאר, הם מעוצבים, מגוונים בצבעוניות שלהם נוחים ויש בהם מקום למגוון רחב של פריטים.

STYLISH SILVER & METAL  – הטרנד המככב העונה: תיקים בגוונים כסופים או מטליים בטקסטורות בולטות שמשדרגים כל לוק חורפי ומוסיפים נגיעות של זוהר למראה היום יומי.

TOP HANDLEעיצובים מינימליים בצורות מבניות ומלאות שיק, במגוון סגנונות אייקונים עם ידית עליונה קוקטית או רצועה דקה לנשיאה בהצלבה.

ניין ווסט חורף 2023 מחיר תיק 449.90 ש"ח
צילום שי ארבל

SUBTLY EMBELLISHEDתיקים מעוטרים בעדינות כמו תיקי הטוויד המעוצבים תוך מחשבה על כל הפרטים הקטנים, ידיות שרשרת, שילובי זהב ומראה נכון שמשדרג ברגע כל לוק. הצבעוניות העונה מתאפיינת בגווני אבן, קרם, ניוד, שמפניה, אפור, טאופה, קאמל, מג'נטה, אדמה, חום, זית, לצד תיקים כסופים ומטליים.  

מחירים לצרכן: תיקים- החל מ249 ₪ ארנקים – החל מ199 ₪

זהבה הופמן:
Related Post