X

המותג LA ROCHE–POSAY לה רוש פוזה, תורם אלפי יחידות הידרו ג'ל

במסגרת מאמץ מתמשך לתמוך במאבק בנגיף הקורונה, וכחלק מתכנית הסולידריות הגלובלית של לוריאל בכל העולם, תורם מותג LA ROCHE–POSAY לה רוש-פוזה, מבית לוריאל ישראל, אלפי יחידות אלכוג'ל  חינם ללא עלות, לצוותי בתי מרקחת ורופאי עור, שלוקחים חלק במאבק בהתפשטות הנגיף.

לה רוש-פוזה, מותג הדרמו קוסמטיקה המוביל לעור רגיש והמומלץ ביותר על ידי רופאי העור בעולם,  הסב את פסי הייצור במפעלים בצרפת במהלך תקופת הקורונה במיוחד כדי לייצר מאות אלפייחידות של הידרו ג'ל, הגירסה ההיפואלרגנית של לה רוש  – פוזה לאלכוג'ל המוכר.


מותג לה רוש פוזה מחלק לצוותי בית המרקחת ורופאי העור שלוקחים חלק במאבק בנגיף הקורונה מארזי אלכוג'ל
צילום יחצ 

אילן נפתלי, מנהל חטיבת הדרמו קוסמטיקה בלוריאל ישראל: " אנו מרגישים שזו חובתנו לתמוך במאמץ הקולקטיבי למניעת התפשטות הנגיף. התרומה נועדה להביע תודה והוקרה לצוותי בתי המרקחת והרופאים שעובדים עימנו, שלוקחים חלק יומיומי במאבק בנגיף הזה ולסייע להם לשמור על רצף הגיינה בתקופת קשה כמו זו שאנו חווים בימים אלו ".

הפורמולה של הידרו ג'ל לה רוש-פוזה מכילה: 70% אלכוהול: על מנת לסייע בניקוי יסודי, אנטי בקטריאלי של עור הידיים מבלי לשטוף אותן. גליצרין: על מנת להעניק לחות לידיים ובכך לא להותיר אותן יבשות וחשופות לפגיעה במחסום העור הטבעי של הידיים.ללא סבון. ללא פראבן.  היפואלרגני. נבדק תחת פיקוח דרמטולוגי. 200 מ"ל.

זהבה הופמן:
Related Post