X

האם השתלת שיער לנשים שונה מאשר השתלת שיער לגברים?

כאשר שומעים את המילה קרחת ישר חושבים על גברים אשר מקריחים ומאבדים את השיער שלהם. אין ספק כי לגברים קרחת זה לא דבר יפה, אך שימו לב יש מחלה שקטה שאף אחד לא מדבר עליה והיא קרחת לנשים. יותר ויותר נשים מקריחות והן לא יודעות כיצד לטפל בבעיה הקשה הזאת. אם כן כיום זה ברור כי השתלת שיער dni היא הדרך הטובה ביותר לטפל בקרחת גם אצל גברים ובטח אצל נשים.

על רקע זה עולה השאלה האם השתלת שיער לגברים שונה מאשר השתלת שיער לנשים? אם כן התשובה היא שממש לא. השתלת שיער לגברים דומה מאוד להשתלת שיער לנשים והיא מבוצעת באותה טכניקה ולכן אין דבר כזה מכון השתלות שיער לגברים ומכון השתלות שיער לנשים, אלא בכל מכון מבצעים השתלה גם לגברים וגם לנשים.

האם כדאי לי לעשות השתלה במכון גדול או קטן?

אין ספק שאם אנו עושים השתלת שיער dhi אנו נרצה להבטיח כי ההשתלה תהיה המקצועית והאיכותית ביותר שיש. על רקע זה עולה השאלה האם כדאי לנו לבצע את ההשתלה במכון גדול או קטן?

אם כן אתם צריכים להבין כי הגודל של המכון פחות משנה ומה שמשנה זה המקצועיות של המשתילים. יש מכונים קטנים מעולים ויש מכונים גדולים מעולים. כאשר אתם רוצים לבצע השתלה עליכם לבחון לא את גודל המכון אלא את הידע והניסיון שלו. כמובן שהדבר החשוב ביותר זה המשתילים עצמם ועליכם לברר עליהם כל פרט ללא קשר לשאלה האם הם פועלים במכון גדול או קטן.

מה הקשר בין חופשה בחו"ל ובין השתלת שיער?

כיום יותר ויותר ישראלים בוחרים לעשות השתלת שיער בחו"ל ובעיקר בתורכיה. אין ספק כי המשתילים הטובים ביותר נמצאים בחו"ל ובעיקר בתורכיה אך יש עוד יתרון פרט לאיכות העבודה להשתלה בחו"ל וזו העובדה כי אפשר לנפוש בחו"ל ולבצע השתלה באותו זמן.

אין דבר יותר מהנה מאשר חופשה בחו"ל בטח במקום כמו תורכיה שם המחירים זולים, האוכל מעולה והים מדהים. ההשתלה עצמה לא מסובכת ולכן אפשר לשלב אותה עם חופשה בחו"ל וכך להרוויח שתי ציפורים במכה אחת. אפשר גם ליהנות מהשתלה ברמה מאוד גבוהה וגם מחופש מדהים שכמותו לא היה לכם אם לא הייתם בתורכיה וזה משהו שכדאי לתת עליו את הדעת.

האם ההחלמה מהשתלת שיער היא ארוכה?

אי אפשר לדבר על השתלת שיער מבלי להידרש לסוגיית ההחלמה. אם כן עליכם להבין כי ככל שתעשו את ההשתלה במקום יותר טוב כך ההחלמה תהיה יותר מהירה. בכללי ההחלמה מן ההשתלה היא לא מסובכת אך ההחלמה תהיה הרבה יותר טובה אם תלכו למכון הטוב בשוק בתחום השתלות השיער.

זהבה הופמן:
Related Post