X

דורי בז'רנו המנהל האדמיניסטרטיבי החדש של ביה"ח כרמל

לפני כ- 5 וחצי שנים הגיע דורי בזרנו לביה"ח כרמל ומאז שמו הולך לפניו כמקצוען חסר פשרות המקפיד על איכות וביצוע פרויקטים עד הפרט האחרון ומצטיין ביחסי אנוש.

דורי, תושב חיפה, שימש עד לאחרונה כמהנדס הראשי של ביה"ח, סגן מנהל אדמיניסטרטיבי, וחבר הנהלה. דורי מחליף בתפקידו את עוז יאיר שעבר לשמש כמנהל האדמיניסטרטיבי של ביה"ח העמק מקבוצת כללית בעפולה.

במסגרת תפקידו כמנהל האדמיניסטרטיבי של ביה"ח כרמל מקבוצת כללית וכיד ימינו של מנהל ביה"ח ד"ר אבי גולדברג, יהיה אחראי דורי על ניהול תקציבים ופרויקטים במאות מיליוני ₪ בשנה, ניהול מאות עובדי כח האדם הלא רפואי בביה"ח, תפעול שוטף של בית החולים, טיפול ברכש הטכנולוגי, פיתוח בינוי ותשתיות וקידום בי"ח בכל החזיתות ועוד.

דורי בז'רנו – המנהל האדמיניסטרטיבי החדש של כרמל צילום – צילום אלי דדון

"אני מאמין במקצועיות גבוהה תוך שמירה על רמת שירות ואנושיות ", אומר דורי . אני מאמין שהעובדים שלנו, המצטיינים במקצועיות, ברמת האיכות וברמת השירות למטופלים, בשילוב עם הטכנולוגיות הקיימות ואלו הצפויות להגיע לבית החולים, יביאו את בית החולים שלנו להישגים ופסגות חדשות ". 

דורי, בוגר תואר ראשון בהנדסה אזרחית בהצטיינות מטעם הטכניון, בוגר קורס מנהלי פרויקטים PMO)), קורס ניהול דרג ביניים של כללית וקורס מהנדסי מוסדות רפואה של אוניברסיטת אריאל ומשרד הבריאות.

דורי, קצין במילואים, שירת כמפקד צוות בחטיבת הצנחנים , הוביל בהצלחה את צוות ההנדסה והאחזקה של כרמל להישגים והצלחות רבות. דורי מביא איתו לתפקיד מקצועיות גבוהה, הכרות מעמיקה עם בית החולים, יחסי אנוש מצוינים ורמת שירות גבוהה.

למרות האחריות הכבדה ודרישות התפקיד הרבות, מוצא דורי בין לבין גם זמן והוא רץ ומשתתף במרוצים למרחק חצי מרתון, הוא מנגן בגיטרה וגם רוכב על אופנוע כבד מה שעוזר לו לנקות את הראש ולהגיע לכל מקום לפני הפקקים.

עם כניסתו לתפקיד המנהל האדמיניסטרטיבי אומר דורי כי, " בית החולים כרמל נמצא בתהליך התעצמות טכנולוגית אדירה הכוללת, הצטיידות ברובוט דה- וינצ'י לניתוחים,  הקמת מכון MRI, הקמת מכון PET CT , הקמת חדר צנתורים נוסף לאלו הקיימים, כל אלה ופרויקטים נוספים ורבים לשיפור ושדרוג בתחום השירות והאיכות, ישפרו את שירות וזמינות השירותים הרפואיים של בית החולים לטובת כלל המטופלים שלנו ".   

דורי תושב חיפה בן 43, נשוי לאיילת לבורנטית במקצועה ואב מסור לשני בנים איתמר בן ה -15 ועומרי בן ה- 10 .

עדי ישראלי:
Related Post