X

ביה"ח כרמל: נבחרת הבאולינג רושמת השגים

נבחרת הבאולינג, צילום: אלי דדון

נבחרת הבאולינג של בית החולים כרמל  השיגה את המקום השלישי המכובד בליגה למקומות עבודה לשנת 2017.

את גביע הזהב הניפו האלופים מכרמל,  עליזה שרייר מנהלת יחידת התזונה והדיאטה, חאלד חטיב מהמחלקה האורולוגית, אדית נאיסטטר מהמחלקה האורולוגית, ודוד הילאי  מיחידת האנגיו של כרמל. גביע הזהב החדש מצטרף לשורה ארוכה של גביעים ותעודות הוקרה לקבוצת הבאולינג של כרמל שנאספו בעמל וסטרייקים רבים לאורך השנים.

"הכל התחיל לפני יותר מ 15 שנה, מספרת עליזה שרייר. אז ראינו מודעה על לוח המודעות של ביה"ח המזמין את עובדי כרמל להצטרף לליגת הבאולינג למקומות עבודה והצטרפנו". הם נאספו מהמחלקות השונות התחברו מיד כשהמשותף לכולם הוא האהבה לבאולינג ולתחרותיות המיוחדת שלו. מאז זה הפך להרגל כייפי וקבוע. בכל יום ראשון בסוף יום העבודה הם נפגשים ונוסעים לשחק יותר משעתיים כשכל שבוע הם משחקים מול קבוצה אחרת במסגרת הליגה למקומות עבודה.

פעם זה מול נבחרת חברת חשמל, פעם מול הבנקאים של בנק דיסקונט, ופעם מול נבחרת בתי זיקוק כשהמטרה שלהם היא להתמקצע ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר.

"האווירה שלנו בקבוצה מאוד נעימה וטובה אומרת עליזה. יש ביננו המון כבוד הדדי ועידוד בין השחקנים וזה מה שמביא אותנו תמיד להישגים הטובים ביותר". נבחרת הבאולינג של כרמל נחשבת לאחת הנבחרות הוותיקות ביותר בליגה והיא בעלת הישגים מרשימים.

בצילום: נבחרת הבאולינג של כרמל והגביע,צילום: אלי דדון

 

זהבה הופמן:
Related Post