X

ביה"ח כרמל: מינויים חדשים

בית חולים כרמל התחדש ב 4 מינויים חדשים. ד״ר עיסה מטאנס מהיחידה לכירורגיה פלסטית מונה לתפקיד מנהל השירות הניתוחי לשחזור שד. ד"ר מיכאל גולדברג מחדר המיון מונה לתפקיד מנהל שירות מיון פנימי. ד"ר נאדר ח'דר מהמערך הקרדיולוגי מונה לתפקיד מנהל שירות צנתורים. וד"ר טטיאנה טנסיוצ'וק מהמחלקה הנפרולוגית מונתה כמנהלת שירות דיאליזה פריטונאלית.

לאירוע חלוקת כתבי המינוי החדשים בהנהלת ביה"ח הגיעו מנהלי המחלקות ונציגי ההנהלה כדי לברך ולהוקיר את בעלי המינויים החדשים.

מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג ברך את בעלי המינויים החדשים ואמר כי הוא מאוד שמח על הבחירה של כל אחד ואחד מהם  וכי כולם הם רופאים מרכזיים וראויים לבחירה בהם. "גם תמהיל הרופאים שנבחר מייצג את כל הרבדים וגוונים היפים שלנו בכרמל", אמר ד"ר גולדברג.

פרופ' ירון הר שי מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בכרמל ובלין ברך את ד"ר מטאנס ואמר, " ד"ר מטאנס הגיע כרופא צעיר וגדל איתי יחד עם המחלקה, הוא מנתח רופא ואדם מיוחד ואני לא יכול לדמיין את המחלקה בלעדיו. הוא המתמחה הראשון בפלסטיקה שסיים בכרמל ולאחרונה הוא התחדש גם במינוי כמרצה קליני בפקולטה". ד"ר מטאנס הודה על המילים החמות של פרופ' הר שי ואמר כי המינוי מחזק אותו לתת יותר לטובת בית החולים.

מנהל המיון ד"ר סלים חלבי ברך את סגנו ד"ר גולדברג ואמר כי ד"ר גולדברג הוא יד ימינו עומד בחזית המיון נותן את כולו לעבודה מסור ואהוב ע"י המטופלים. ד"ר גולדברג הודה על הברכות ואמר כי מאז עלה ארצה כבר 20 שנה הוא בכרמל ו"כאן זה בהחלט הבית שלי".

מנהל המערך הקרדיולוגי פרופ' משה פליגלמן ברך ואמר כי ד"ר נאדר אלוף בקשר החם לחולים וכי הוא עם לב פתוח לכולם. " ד"ר נאדר היה הראשון לנסוע להשתלמות בביצוע החלפת מסתמים בצנתור הוא הביא את המיומנות והוא חלק בלתי נפרד מכל הצלחות המחלקה, וכולנו גאים בו". ד"ר נאדר מהמצנתרים המובילים בכרמל הגיע לכרמל בשנת 84 ומאז הוא בכרמל. " זאת זכות גדולה בשבילי לעבוד במחלקה הקרדיולוגית, אמר ד"ר נאדר ותודה מיוחדת לפרופ' פליגלמן מנהל המחלקה שהוא האב והמנטור הכי טוב שיש לי ולכל המחלקה".

ד"ר ג'רי מרקוזון רופא בכיר מהמחלקה הנפרולוגית ברך את ד"ר טטיאנה על המינוי ואמר כי היא רופאה מסורה נכס למחלקה ולבית החולים וכולנו מאחלים רק הצלחות. ד"ר טטיאנה עדכנה כי לאחרונה הוכפלה כמות המטופלים ביחידת הדיאליזה בכרמל והיא נחשבת מהיחידות הגדולות ביותר בישראל. ד"ר טטיאנה הודתה על הבחירה בה והבטיחה להמשיך ולתת את כל כולה להצלחת המחלקה.

במהלך הטקס ברכו את בעלי המינויים גם סיגל זומר המנהלת האדמיניסטרטיבית וד"ר דיוקמן סגן המנהל ואיחלו להם הצלחה רבה. מנהל משאבי אנוש של כרמל אהוד פקלר חילק לכל הרופאים כרטיסי עובד חדשים עם תארי המינוי החדשים וספר מתנה ואמר " יש כאן סיפורים אנושיים מרגשים של צוות רפואי מדהים עם מרקם אנושי מרגש שיהיה לכולם בהצלחה".

בצילום – המינויים החדשים בכרמל יחד עם הנהלת בית החולים מימין פרופ' הר שי וד"ר מטאנס

              צילום אלי דדון

זהבה הופמן:
Related Post