X

בביה"ח כרמל נפתח מתחם חיסוני קורונה למבוטחי הכללית

במרכז רפואי כרמל מקבוצת הכללית החל לפעול החל מהשבוע מתחם התחסנות נגיד נגיף הקורונה למבוטחי הכללית, בגילאי 60+ ובהתאם להגדרות המתעדכנות של משרד הבריאות.

שעות פעילות מתחם החיסונים בכרמל : בימים א'-ה' בין השעות 22:30 – 15:30, ובסופי השבוע בימים שישי שבת בין השעות 08:00-20:00

תחנת החיסונים נמצאת בקומה 1- בבניין המרכזי של בית החולים במתחם חדר אוכל צוות. את מבצע החיסונים מובילה אהובה טל, מנהלת הסיעוד של כרמל  יחד עם צוותים מיומנים הכוללים צוותי סיעוד, אדמיניסטרציה ורוקחות.

צוותי כרמל מחסנים את תושבי חיפה קרדיט צילום – אלי דדון
 

ניתן להזמין תור לחיסון באמצעות אפליקציית הכללית ו- 2700*

חשוב לדעת – בתחנת החיסון בכרמל מתחסנים רק מי שהוזמנו והגיעו לאחר קבלת תור וזימון מסודר מראש. בשום אופן אין להגיע לקבלת חיסון ללא רישום וקבלת תור מתואם מראש.

את יום החיסונים הראשון לקהילה שעבר בצורה מוצלחת באו לראות מקרוב,  מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג, המנהלת האדמיניסטרטיבית סיגל זומר, מנהלת או"ש ומחשוב יהודית שוורץ ומנהלת הסיעוד אהובה טל. אליהם הצטרפו הנהלת מחוז חיפה של הכללית עם מנהל המחוז מר רונן נודלמן, מנהלת הסיעוד רותי ברוך, והמנהל האדמיניסטרטיבי של המחוז רן אהרון.

מנהל המחוז מר רונן נודלמן הודה במילים חמות למנהל כרמל על פתיחת ביה"ח כרמל לטובת הקהילה.

" ד"ר גולדברג אני רוצה להודות לך על פתיחת מתחם כל כך יפה ומזמין עבור לקוחות כללית במחוז, זאת עוד נקודה מוצלחת בשיתוף הפעולה שלנו במרחב, אתה תמיד נרתם לכל בקשה ויש לנו שיתופי פעולה נהדרים, תוך זמן קצר העמדת מתחם נוסף עבור מטופלי הכללית. הארגון כאן פנטסטי כבר דיברתי עם כמה לקוחות שיצאו מהחיסון והם פשוט מרוצים מהסדר והארגון המאוד מוצלחים, אז תודה רבה בשמי בשם הנהלת המחוז וכמובן בשם תושבי חיפה " .

ד"ר אבי גולדברג, מנהל המרכז הרפואי כרמל : " אחרי שחיסנו את העובדים בשבוע שעבר עברנו לשלב השני של חיסון לקוחות הכללית אנשים בני 60 ומעלה ואנשים מקבוצות סיכון. אני מרגיש גאווה גדולה להיות חלק התורמים למאמץ הלאומי כדי לעצור את הקורונה, אני בטוח שאנחנו בדרך הנכונה , אני מאוד מעודד ממה שאני רואה כאן היום במתחם החיסונים. אנחנו הולכים לעשות את מבצע החיסונים יום יום כולל שישי שבת עד שנסיים את המבצע החשוב הזה ".

פרט לחיסוני עובדי בית החולים וחיסונים מוזמנים למבוטחי הכללית מאזור חיפה והצפון  יחסן בית החולים כרמל את כל המטופלים המאושפזים המשתחררים לביתם מכל קופות החולים.

מנהל המחוז מר רונן נודלמן מציין כי היום יגיע מספר החיסונים שבוצעו על ידי צוותי כלית ברחבי המחוז הגדול בארץ ללמעלה מ 50 אלף- הישג גדול לתקופה כה קצרה מאז החל המבצע לפני כ 10 ימים. מידי יום פותחת כללית עוד ועוד מוקדי חיסון, במטרה להנגיש את השירות ולהגיע גם לישובים מרוחקים. רק בחיפה יש 4 מוקדים לכללית, כאשר המוקד בבית חולים כרמל מצטרף למוקד שהופעל לפני יומיים בבית חולים רמב"ם ולמוקדים שפועלים מתחילת המבצע במרכז רפואי לין ובמרפאת רש במרכז הכרמל.

למידע עדכני בנוגע למיקום ופתיחת מתחמי חיסון חדשים מומלץ להתעדכן באתר כללית באינטרנט וב 2700*

זהבה הופמן:
Related Post