X

'אקסלנס קרם' מבית L'ORÈAL PARIS משיק סדרה חדשה: 'אקסלנס יונברסל ניודס' EXCELLENCE UNIVERSAL NUDES

מותג צבעי השיער הבינלאומי 'אקסלנס קרם' מבית 'לוריאל פריז' משיק לחורף 2023 בשורה חדשנית בשוק צבעי השיער! סדרה חדשה של צבעי השיער 'אקסלנס יוניברסל ניודס', המונה 8 גוונים ומבוססת על טכנולוגיה חדשנית ובלעדית לאקסלנס היוצרת את "אפקט ה-U"; כיסוי שיער אחיד (לרבות שיער לבן) ומעניקה השתקפות אוניברסלית המתאימה לכל גוון עור.

'אקסלנס יוניברסל ניודס' – קולקצייה ייחודית של צבעי שיער במרקם קרמי נוח לשימוש, המכיל תערובת ייחודית של פיגמנטים המשתלבים זה בזה ומעניקים תוצאה של צביעה במראה טבעי עם טכנולוגיה חדשנית המאפשרת לצבע השיער להתאים את עצמו ולהשתלב עם כל גווני העור.​

אקסלנס יונברסל ניודס לוריאל פריז 39.90שח במקום 44.90שח צילום אור דנון

טכנולוגיה חדשנית: "אפקט ה-U"

סדרת צבעי השיער מבוססת על טכנולוגיית  "אפקט U" (האות "U" מסמלת את המילה Universal – אוניברסלי). גוון ה-U האוניברסלי של הפורמולה פותח באופן שיתאים לכל גווני העור ע"י תערובת של פיגמנטים המשתלבים זה בזה: פיגמנט הזהב מדגיש את הברק ומעניק בהירות לצבע, הפיגמנט האפרפר מעניק לצבע תת גוון קר ואילו פיגמנט הפנינה מעניק לצבע זוהר מנצנץ. בעזרת התערובת הזו נוצר פיגמנט השתקפות שמטרתו – שהצבע יתקבל על כל אחת באופן שונה לפי גוון העור והתוצאה תיראה טבעית ופחות "צבועה"*.

ערכת צביעת השיער הביתית 'אקסלנס קרם' מבית לוריאל פריז היא הערכה הנמכרת ביותר בישראל*, מעניקה עד 100% כיסוי שיער לבן וטיפוח משולש – טיפוח הצבע, הקרקפת, והשיער שלך, בעזרת 3 המרכיבים שבערכת הצביעה:  קרם צבע מגן – לצבע שיער עמיד לאורך זמן, מסכת הזנה למראה שיער מבריק, רך וחיוני ושמפו מטפח עם pH עדין מנקה בעדינות את השיער והקרקפת, לתחושת נוחות ורכות.

הסדרה החדשה מעשירה את ערכת הצביעה הביתית הנמכרת ביותר בישראל, ומציעה גוונים המתמזגים בצורה טבעית עם כל גוון עור פנים וכל גוון שיער,  לחוויית צביעה קלה, נוחה, איכותית ומדויקת .

לדברי מאיה לזר, מנהלת ההדרכה של 'לוריאל פריז', "צבע שיער המתאים את עצמו באופן אוניברסלי הוא פתרון לכל אישה שצובעת את שיערה בעצמה, ללא קשר לגוון העור ולצבע השיער הטבעי שלה. צבע שיער אוניברסלי מעניק תוצאה סופית המשקפת בתוכה גם את תת הגוון של העור למראה הרמוני ומתאים במיוחד."

אקסלנס ניודס 8 גוונים: שחור אוניברסלי (1U), חום כהה אוניברסלי ((3U, חום אוניברסלי (4U), חום בהיר אוניברסלי (5U), בלונד כהה אוניברסלי (6U), בלונד אוניברסלי (7U), בלונד בהיר אוניברסלי (8U), בלונד בהיר מאוד אוניברסלי (10U)

מחיר מומלץ לצרכן: 44.9 ש"ח מחיר מבצע מומלץ: 39.9 ש"ח

את ערכת אקסלנס יוניברסל ניודס של לוריאל פריז ניתן להשיג ברשת סופר-פארם

וברשת BE ובאתרי האונליין של הרשתות

עדי ישראלי:
Related Post