X

אות שר החינוך לנוער מתנדב הוענק לתלמיד מהעיר נשר

ידן הורן מקבל את פרס אלעד ריבן לנוער מתנדב צילום שקד בוזגלו

ההתנדבות בקרב הנוער בעיר נשר קוצרת הישגים. עידן הורן, תלמיד כיתה י"ב בתיכון מקיף נשר, ותושב העיר, קיבל השבוע את "אות שר החינוך לנוער מתנדב", ע"ש אלעד ריבן ז"ל.

הטקס התקיים במרכז ההדרכה של משרד החינוך בחיפה, במעמד: מנהל המחוז במשרד החינוך, ד"ר סער הראל, צביה ריבן, אימו של אלעד ז"ל, מנהלת קרית החינוך נשר, סיגל אופיר, מנהלת התיכון המקיף נ, לאה אופיר, חבריו של הורן מבית הספר התיכון ובני משפחתו.

במנהל חברה ונוער במשרד החינוך, ציינו כי, אחד מיעדי המשרד הינו התנדבות כערך לאומי. התנדבות פירושה לפעול מתוך הכרה בצורך קיים ומתוך גישה של אחריות חברתית, זאת ללא ציפייה לתגמול. במשרד החינוך ציינו כי ועדת הפרס המחוזית התרשמה מתרומתו המשמעותית של הורן למען החברה והקהילה. יש לציין כי הורן משמש גם בתפקיד יו"ר מועצת התלמידים בתיכון מקיף נשר.

ראש העיר נשר, אבי בינמו, ברך השבוע את הורן ואמר: "תיכון מקיף נשר, בשיתוף עם מחלקת החינוך ויחידת הנוער העירונית בעירייה מעודדים את ההתנדבות בקרב בני הנוער. עידן הורן הביא גאווה גדולה לעיר נשר כולה. עיריית נשר ומערכת החינוך המקומית ימשיכו יחד לעודד את הנוער הנפלא שלנו לתרום לקהילה, להתנדב, להגשים חלומות, להתמודד עם אתגרים, ולקצור עוד ועוד הישגים".

בצילום: עידן הורן מקבל את פרס אלעד ריבן לנוער מתנדב צילום שקד בוזגלו

 

עדי ישראלי:
Related Post