חברת מי עדן הודיעה היום (יום ב') כי בעקבות חשש לכשל טכני שהתגלה במתקן מים מדגם סמייל, הנמצא ברשות חלק קטן מלקוחותיה המוכרים והידועים לחברה, היא תאסוף במהלך השבועות הקרובים את המתקנים מהלקוחות הפעילים של החברה, ותחליפם במתקן חליפי.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!מבדיקת החברה עולה כי בדגם זה קיים חשש לכשל בכרטיס האלקטרוני של המתקן, שעלול לגרום לקצר חשמלי. השיווק של מתקן סמייל הופסק לפני מספר חודשים בעוד שלאורך השנים בהם שווק הדגם בישראל נמכרו כ- 2400 מתקנים, מהם נותרו כ- 900 לקוחות פעילים, המנויים לשירותי מי עדן.
החברה מבהירה שהמים מהמתקנים בטוחים לחלוטין לשתייה, אך בעקבות החשש לכשל הטכני, ולשם הזהירות, מתבקשים בעלי המתקן סמייל לנתקו מחיבור החשמל מחשש להתלקחות המתקן, עד להחלפתו ע"י החברה בדגם חלופי. החברה פונה ישירות לבעלי המתקן למתן הנחיות ומידע אודות ההטבה שתינתן בשל כך.
החברה מצירה על אי הנוחות שנגרמת ללקוחותיה והיא פועלת בימים אלו לתיאום מועד להחלפה של מתקני סמייל במתקנים מדגם אחר. בעלי מתקני מים אלו יקבלו כבר היום הודעה מהחברה.
לקוחות המעוניינים לברר אודות סוג המתקן שברשותם מוזמנים לפנות למוקד שירות של מי עדן בטלפון 5335*