
רשת האופנה TNT, המונה 27 סניפים ברחבי הארץ, משיקה כרטיס מועדון לצעירים, אשר יכלול מגוון רחב של הטבות אטרקטיביות, הנחות משמעותיות ומבצעים מיוחדים.
פתיחת המועדון הינו חלק ממהלכים אסטרטגיים שעורכת הרשת שנרכשה באפריל 2018 ע"י איש העסקים עלי חיאדרה.
ההשקעה במועדון החדש נאמד ב 1 מיליון ₪ וזאת בנוסף ל 4 מיליון ₪ שהשקיעה הרשת בימים אלה במיתוג מחדש, מתיחת פנים לסניפיה הקיימים וכן פתיחת 3 סניפים חדשים, במהלך 2018.
המצטרפים למועדון הלקוחות החדש של רשת TNT במהלך נובמבר-דצמבר 2018, באחד מסניפי הרשת, יזכו מהנחה של 30% ביום ההולדת וכן 10% צבירה מסכום התשלום בפועל. כמו כן ייהנו מ 40 ש"ח החזר כספי חודש לאחר חודש ההצטרפות .
המועדון יכלול את כל הפריטים רשת TNT כולל המותגים בינלאומיים שהכניסה לאחרונה, כמו: ג'אנס ספורט, אדידס, וואנס, נעלי לאקוסט ועוד. כמו כן המועדון יכלול הנחות והטבות על אביזרי האופנה כמו: תיקים, גרביים, תכשיטים, כובעים, חגורות ועוד.
לדברי עלי חיאדרה בעלי רשת TNT : "הרעיון הוא להעניק לקהל היעד הטבות אמיתיות ובלעדיות. לדבריו: "לאחר הרכישה, ערכנו רה-ארגון והתייעלות ברשת על מנת לאפשר התרחבות והתפתחות המותג. זיהנו שכרטיס מועדון אטרקטיבי הוא חלק בלתי נפרד מהרחבת מעגל הלקוחות ואנו מאמינים שעד סוף שנת 2019 המועדון ימנה כ 250 אלף צעירים".
סניף של רשת TNT צילום אסף לב