טיפ חדשות
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
מבזקי חדשות:
  • ריטריט כוכבות- סדנאות העצמה ספא ונופש במלון קראון פלאזה חיפה
  • תנועת אומ"ץ קוראת לקדם חוק שיחייב את הבנקים לשלם ריבית גבוהה יותר על יתרות הזכות, לטובת הציבור הרחב
  • הגדילו את החשיפה של העסק שלכם עם פרסום כתבות באתרים גדולים
  •  SUMMER SALE רשת H&O במבצע קיץ מטורף על אופנת הקיץ לנשים, גברים וילדים
  • מבצע ברשת NINE WEST: כל פריט שני ב – 99 ₪
  • ככה עושים שיחת זום ישר ממושב הנהג – ובלי הסמארטפון:Zoom משתלבת בחוויה הדיגיטלית החדשה של פורד ולינקולן
  • סיפור הצלחה: התחיל במכינה וסיים תואר הנדסאי תוכנה
  • היום לפני 43 שנה במלחמת לבנון הראשונה נערך קרב סולטן יעקב
  • חברת קוסמן ביוטי קיבלה לראשונה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק מותג בישום היוקרה 'רוז'ה גלה פריז' (Roger&Gallet) בישראל
  • טעם חדש: חטיף חלבון בטעם חמאת בוטנים בציפוי שוקולד חלב מעולה
טיפ חדשות
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
ServiceNow וזום משפרות את הקשר של חברות עם עובדים ולקוחות
ראשי » מהעולם » ServiceNow וזום משפרות את הקשר של חברות עם עובדים ולקוחות

ServiceNow וזום משפרות את הקשר של חברות עם עובדים ולקוחות

11 בנובמבר 2022 05:10

עודד גל, מנהל המוצר העולמי של זום: ״בחזון משותף אחד ושתי פלטפורמות משולבות בצורה חלקה, החברות ימשיכו לחדש פתרונות שיעזרו לשפר את פרודוקטיביות העובדים ואת חווית הלקוח״

ServiceNow וזום הודיעו במסגרת ועידת זומטופיה 2022 שנערכת בארה״ב בימים אלה, על איחוד כוחות כדי ליצור פתרונות תקשורת, שיתוף פעולה ואספקת שירות רבי עוצמה כדי לשפר עוד יותר את חוויות העובדים והלקוחות. כחלק מהשותפות המורחבת, הלקוחות המשותפים של שתי החברות יכולים כעת למנף אפליקציות חדשות כדי לייעל את חווית העובדים ולשפר את מתן שירות הלקוחות.

״מרכז שירות הלקוחות של זום (Zoom Contact Center) הוא מרכז שירות לקוחות רב-ערוצי המסייע לעסקים לספק חוויות לקוח מהירות, יעילות ומותאמות אישית על פני מערך חזק של ערוצים כולל קול, צ'אט אינטרנט, SMS ווידאו״, אומר עודד גל, מנהל המוצר העולמי של זום. ״כדי לעזור לייעל את זרימת העבודה ולשפר את פרודוקטיביות אנשי שירות או מכירות, אנו מציגים אינטגרציה של Plug-and-Play עבור ServiceNow, המאפשרת לנהל ביעילות את כל האינטראקציות של מרכז שירות הלקוחות מתוך אפליקציית ServiceNow, ומבטלת את הצורך לעבור הלוך ושוב בין השתיים״.

oded gal-CREDIT ZOOM
צילום: זום

לדברי גל, בעזרת שילוב זה, סוכני מכירות יכולים לנהל שיחות נכנסות ויוצאות, להציג הודעות מסך של מידע על הלקוחות המתקשרים, ללחוץ על חיוג, לרשום הערות ולהשתמש ביכולות טיפול מתקדמות בשיחות, כגון העברת שיחות והמתנה. הפתרון החדש גם רושם ומאחסן באופן אוטומטי את כל המידע הקשור לשיחות, בנוסף להערות בתוך ServiceNow ללא צורך בהזנה ידנית.

״מרכז שירות הלקוחות של זום באינטגרציה עם ServiceNow מבטל את הצורך בפתרונות יקרים ומורכבים. הוא קל לפריסה וכלול במנוי של מרכז שירות הלקוחות של זום ללא תוספת תשלום״.

גל אומר כי חווית עובד טובה היא קריטית להצלחה עסקית, וגם זום ו-ServiceNow תומכות בצורך הזה. ServiceNow Employee Center – מרכז העובדים של החברה – זמין כעת בחנות ServiceNow ויגיע בתחילת 2023 לחנות האפליקציות של זום, ויביא את חווית העובדים של ServiceNow לתוך זום עבור שירותי משאבי אנוש, שכר, סביבת עבודה ו-IT, ויציע למנהלים מוקד לשיחות לניהול קריירה, מה שיקל על מאמצים לשיפור הפרודוקטיביות עם פורטל מאוחד.

״אנשי שירות לקוחות יוכלו ליצור אינטראקציה עם משתמשים הזקוקים לתמיכה באמצעות אפליקציית זום בצ'אט, להביא לשיחה מומחים בנושא לפי הצורך, להפעיל פגישת זום ולסגור את כרטיס הלקוח לאחר השגת הפתרון. כל האינטראקציות יירשמו ויתועדו אוטומטית עבור הכרטיס הספציפי הזה ב-ServiceNow, תוך שמירה על הכרטיסים מעודכנים – וכך את כל הצוות מעודכן.

גלמזכיר כי השותפות המורחבת ServiceNow-Zoom היא המשך פעילות שהוכרזה כבר בספטמבר 2022. ״הכרזנו אז על פתרון משותף לשיפור פרודוקטיביות העובדים וה-IT עם הסוכן הוירטואלי הרובוטי של ServiceNow עבור Zoom Team Chat. אינטגרציה זו עוזרת לטפל בבעיות IT במהירות באמצעות אינטראקציות בשירות עצמי של בוט ליצירת כרטיסים, בדיקת סטטוס כרטיס ונקיטת פעולה מבלי לעזוב את הצ'אט״.

גל אומר כי זום אף שילבה גם את טלפון זום עם ServiceNow כדי להפוך את חוויית נציג המכירות/לקוחות לאוטומטית, עם היכולת להתקשר ישירות מ-ServiceNow ולבצע תיעוד אוטומטי של פעולות ושיחות לרשומה של הלקוח. בנוסף, ServiceNow Notify Zoom Connector נותן למשתמשים את היכולת ליזום פגישת זום ישירות מכל רשומת משימה, כגון תקרית או שינוי, ומאפשר שיתוף פעולה מהיר וחזק כדי לסייע בפתרון תקריות במהירות.

« פוסט קודם
פוסט הבא »
טיפ יומי
9 ביוני 2025 זהבה הופמן

ולנו יש פלאפל! היום שמוקדש למאכל הלאומי

ליום הפלאפל הבינלאומי שיתקיים ב- 12.6- חלי ממן, מייסדת רשת תמיכה לאורח חיים בריא מנדבת מניסיונה עובדות וטיפים


היפוקמפוס - Data Marketing ומסעות לקוח
אודות טיפ

אתר החדשות Tip היה מראשוני אתרי החדשות באינטרנט בישראל בסוף שנות ה-90 של המאה הקודמת. האתר הביא סיפורים בלעדיים בצד ידיעות חדשותיות ממגוון נושאים. לאחר פעילות של כמה שנים האתר נסגר .

דווקא בימים אלה, שבהם עוברת התקשרות הישראלית טלטלה עזה, חשנו צורך בחידוש הפורמט של אתר חדשות בלתי תלוי, המביא לגולשים את מבחר החדשות ובצידם הטיפים החמים של הרגע.

 

הגינות ויושרה עיתונאית

אנו מבטיחים להימנע ככל שניתן מהעלאת תכנים פוגעניים, מהצגת ידיעות המבוססות על שמועות, כי אנו נאמנים לאתיקה העיתונאית האחת והיחידה: לדווח את האמת, בזמן הנתון, בהגינות וביושרה עיתונאית.

מנהל האתר, יובל פלג, עיתונאי ותיק ומרצה לעיתונות באוניברסיטאות ובמכללות אקדמיות, יחד עם צוות הכותבים ישמרו על הכללים האלה ויהיו פתוחים וקשובים לכל בקשה, פנייה או הערה על תוכני האתר.

צור קשר

ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות המייל:

[email protected]

מערכת האתר פועלת על פי חוק ומכבדת את זכויות היוצרים – לפי ס׳ 27א לחוק זכויות יוצרים – אם זיהיתם יצירה שלכם באתר אתם מוזמנים ליצור קשר למתן קרדיט [email protected]

גלילה לראש העמוד