X

Reserved משיק את קולקציית הסתיו

בוהו, אלגנטיות בורגנית, נונשלנטיות ובון טון שיק, אלה הם המוטיבים המובילים של קולקציית ריזרבד לסתיו 2019.  הגיע הזמן להתחבר וללמוד מחיבורי מערכות הלבוש של חברותייך הוותיקות…

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

קולקציית הסתיו הולכת אחורה בזמן ומציעה מערכות לבוש המתכתבות עם הסגנון הבוהמי והאמנותי השואב השראה מתחילת המאה העשרים ומשלב גזרות ספורטיביות ומודרניות.

הדפוסים בסגנון רטרו, הבדים מזכירים את בגדי הנוודים ובגדי העבודה והגזרות בסגנון הבורגנות הצעירה. הקריצה לאווירה וגעגוע נוסטלגיים המשולבים עם אלמנטים מבגדי עבודה, יוצרים יחד אוסף ייחודי, המעניק נופך מקורי למלתחת הסתיו.

צילומים אסף לוי

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא: סילואט דומיננטי בסגנון היסטורי של תחילת המאה ה 20, כמו לדוגמה שמלות סאטן באורך מתחת לברך עם שרוולים נפוחים, שמלות עם רקמות ופתחים באווירת התקופה האדוורדינית. בנוסף, שמלות וחצאיות מעוטרות בדקורציה עשירה באווירה בוהמית של שנות החמישים של המאה ה 20. אורך השמלות מזכיר את הטפטים המעוטרים של העשור ושמלות השיפון קצרות יותר ופרחוניות.

הסגנון הנוסטלגי נשבר על ידי השראה הלקוחה ממעצבי אוונגרד – שילוב מעילי טרנץ מחומרים מודרניים מבריקים, מעילים  בגזרת קימונו או  סריגים  עם צווארון גולף גדול במיוחד.

אחד הפריטים המרכזיים בקולקציה המחבר בין כל הקבוצות הוא מעיל  לערב , במילוי פוך ספורטיבי בהדפס פרחים קטנים. אביזרי האופנה משלבים בקלות את ההשראות השונות המחברות בין תקופה היסטורית, מודרניזם, סגנון ספורטיבי ובוהמי יחדיו.

את הקמפיין לסתיו 2019 צילם מתאוס סטנקיאוויץ' (Mateusz Stankiewicz  ), בארמונות מתקופת הארט נובו, והוא משלב זמנים שונים של אופנה, עיצוב פנים מודרניזם ונוסטלגיה.

מחירים: שמלות החל מ-59.9 ₪ ג'קטים ומעילים – החל מ- 79.9 ₪ ג'ינס החל מ-79.9 ₪

חולצות החל מ-59.9 ₪ חצאיות החל מ-49.9 ₪ מכנסיים החל מ-49.9 ₪ חולצות טי החל מ-  29.9 ₪

צעיפים החל מ- 39.9 ₪ תיקים החל מ- 89.9 ₪ נעליים החל מ-99.9 ₪ תכשיטים החל מ -29.9 ₪

להשיג ברשת  Reserved ( בקניון איילון בקניון גבעתיים ובמתחם מיי בייבי ירכא )

ל

זהבה הופמן:
Related Post