נוטלה הינו מותג אהוב מאוד בישראל. הוא מוביל שוק בקטגוריית ממרחי שוקולד אגוזים ודורג במקום הראשון בישראל כמותג הבינלאומי בקטגוריית מזון ומשקאות על פי מדד המותגים של גלובס לשנת 2022. בפררו, בעלת המותג נוטלה, מאמינים שנוטלה מוסיפה נופך של מצב רוח טוב בבוקר. הצרכנים של נוטלה נהנים מטעם הנוטלה בבית, באפייה, או בשעות הפנאי מחוץ לבית, על בסיס יומי ובמהלך החגים. מוצרי פררו, לרבות נוטלה, נמכרים ברשתות השיווק ובמרכולים ברחבי ישראל ואוהבי נוטלה מעורבים בפעילויות השונות של נוטלה לאורך כל השנה.
שוקולד אקספיריאנס הינה חנות קמעונאית מעוצבת המגישה בין היתר מוצרים טריים שהוכנו עם נוטלה ומציעה תפריט מיוחד עם אוריינטציה של ארוחת בוקר וחגים. זאת לצד חבילות עשו זאת בעצמכם ומוצרים ייחודיים לצרכן.
נוטלה שוקולד אקספיריאנס ("Nutella by Chocolate experience") הוא שיתוף פעולה בין שוקולד אקספיריאנס (Chocolate Experience) למותג נוטלה, במטרה למנף את הפופולריות והחוזק של מותג נוטלה מעבר לקיים ולאפשר לצרכנים לחלוק את אהבתם למותג.
לאחר פתיחת החנות המוצלחת בקניון הגדול של פתח תקווה בספטמבר 2022, נפתחה ביוני 2023 חנות נוספת של נוטלה שוקולד Nutella Chocolate Experience ב"קריון" בקרית ביאליק. ועכשיו, חנות נוספת נפתחה במתחם G סינמה סיטי ראשון לציון (ילדי טהרן 3, ראשון לציון).
מידע נוסף על Nutella by Chocolate Experience ניתן למצוא בעמוד האינסטגרם של שוקולד אקספריאנס.
רקע: נוטלה הושק לראשונה בשנת 1964. ממרח אגוזי הלוז הייחודי שמיליוני אנשים ברחבי העולם אוהבים, מיוצר עם בחירה מוקפדת של רכיבים איכותיים וייצור בהשראת אומנות. כיום, ממרח אגוזי הלוז הפופולרי זמין בלמעלה מ-160 מדינות ברחבי העולם. בישראל, הושק ממרח נוטלה בשנת 1975 ובמשך שנים הוא שומר על מעמדו כמוביל השוק ונהנה מנכסיות מותג גבוה לצד רמת מעורבות רגשית גבוהה של הצרכנים הישראלים.