X

5 דרכים להוזיל את מחיר ביטוח הרכב…

גם אתם משלמים המון על ביטוח הרכב? ייתכן ואתם מפסידים כל שנה כסף שלא היה אמור לצאת מהכיס שלכם בכלל. כיום יש תחרות גדולה בין כל חברות הביטוח מכיוון שהיצע חברות הביטוח גדול מאי פעם.

ביטוח רכב לא חייב להפוך להוצאה כבדה אם תבחרו את המסלולים הנכונים ותעשו בחירות מושכלות. בכדי לעזור לכם בצעדים הראשונים החלטנו להציג בפניכם 5 דרכים להוזלת ביטוח רכב: 

רוצים לשלם פחות? 5 טיפים להוזלת מחיר ביטוח הרכב

  1. סקר שוק – הדרך הטובה ביותר למצוא את העסקה המשתלמת ביותר היא באמצעות אתר להשוואת מחירי ביטוח רכב. היופי הוא שאין שום מאמץ בביצוע סקר שוק, מדובר על הליך שלוקח כ-5 דקות ואתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית. בחנו את החברות המתאימות לתקציב שלכם, ולמסלול המשתלם ביותר.

  2. ביטוח רכב אונליין – אחד היתרונות של ביטוח רכב אונליין הוא האפשרות לבטח ללא זמן המתנה וכמו כן תוכלו לקבל הטבות שונות ללא תוספת מחיר, הטבות כמו רכישת כיסויים, פתיחת תביעה, מעקב ועוד. כמו כן, ניתן לראות הבדלי מחירים בין אתר להשוואת מחירים דרכו אתם מבטחים ובין אתר הביטוח עצמו (ביטוח חובה לרוב יישאר אותו דבר).

  3. השתתפות עצמית – דרך פופולרית (אך לא מומלצת על פי המומחים) להורדת מחיר הביטוח היא באמצעות השתתפות עצמית. אך שימו לב שבמקרה בו אתם מעורבים בתאונה הסכום אותו תשלמו יהיה גבוה יותר וההפך לגבי מקרים בהם אתם זכאים לפיצוי. שימו לב לכל הפרטים הקטנים של חוזה ההשתתפות העצמית.

  4. נוסעים פחות משלמים פחות – אם חשבתם שחברות הביטוח רוצות שתנהגו כמה שיותר אתם טועים. לחברות הביטוח יש אינטרס אפילו שלא תעלו על הכביש, ככה הסיכוי לתאונה נמוך יותר. שימו לב שלכל חברת ביטוח יש מסלול המבוסס על פי קילומטראז' נמוך, בחנו אם המסלול מתאים לכם במקום שתבטחו במחיר מלא כאשר אתם כמעט ולא נוסעים ברכב.

  5. משתלם לנהוג בזהירות – להיסטוריה הביטוחית שלכם יש השפעה למחיר אותו תשלמו, לטובה או לרעה. כאשר אתם מגיעים לגיל מסוים והעבר הביטוחי שלכם נקי אתם זכאים להנחה משמעותית בביטוח הרכב. הדרך להוכחת היסטוריית תביעות נקיה היא על ידי אישור העדר תביעות מחברת הביטוח הנוכחית והקודמת.


לסיכום

ישנן עוד דרכים להוזלת מחיר ביטוח הרכב, שימו לב לכל האפשרויות שעומדות לרשותכם. לדוגמא, במקרים בו יש לכם מערכות מיגון מתקדמות ברכב אתם זכאים להנחה בביטוח הרכב, סטודנטים וחיילים גם כן. לכן אנו ממליצים להקפיד על השלב הראשון של סקר שוק מוקפד ומדוקדק, ככה תוכלו למצוא את המחירים האטרקטיביים ביותר.
אך דגש אחרון הוא לא להתפתות למחיר נמוך ולבחון את איכות החברה המבטחת. כפי שציינו, הרבה חברות חדשות נכנסות לתחום, חלקן מעולות וחלקן בעייתיות. לאחר צמצום האפשרויות עברו על כל היתרונות והחסרונות של כל חברת ביטוח פוטנציאלית.

זהבה הופמן:
Related Post