X

20 שנה לקטיושה שחיברה בין יחידת 769 לבית ספר רננים לחינוך מיוחד!

אירוע מיוחד וחגיגי התקיים בבית הספר רננים בקריית שמונה לציון 20 שנות שיתוף פעולה בין יחידת התקשוב בחטיבת 769 ובית הספר רננים, שיתוף פעולה שנולד נוכח אירוע קשה, לאחר נפילת קטיושה שפגעה ישירות בבית הספר לחינוך מיוחד בקריית שמונה. באירוע ציינו גם 15 שנה למלחמת לבנון השנייה.

חיילי פלוגת התקשוב בחטיבה 769  המשרתים בבסיס גיבור הממוקם בקריית שמונה רקמו לאורך השנים קשר מיוחד עם ילדי בית הספר רננים, והפלוגה שותפה בחיי הקהילה של העיר. בית הספר ׳רננים׳ בקריית שמונה הינו בית ספר לחינוך מיוחד, הפותח את שעריו לתלמידים עם מוגבלות שכלית-התפתחותית ומהווה עמוד תווך בקהילת התושבים של קריית שמונה.

סמואל בראון קפטן קש עם חיילי צהל והתלמידים צילום: SE יחסי ציבור

במאמץ משותף חיילי הפלוגה ובית הספר הרימו הפנינג במיוחד למען הילדים, ויחד דאגו להרים על פניהם חיוך, רנ״ג שי אילוז האמון על הקשר עם בית הספר ויוזם הארוע שהתקיים בחסות ׳אילוז מהנדסים׳ ציין: ״ילדי בית הספר הפכו עם השנים למשפחה השנייה שלנו, אנחנו מקפידים להגיע לאורך השנה לבית הספר, לשמח אותם ולחבק אותם. שיתוף הפעולה הזה הינו תעודת כבוד לצה״ל לעיר קריית שמונה ולבית הספר״.

לארוע הגיעו גם שחקני עירוני קריית שמונה שנרתמו גם כן לשמח את ילדי בית הספר כחלק מפעילות הקבוצה הצפונית בקהילה בקריית שמונה. סמואל בראון קפטן הקבוצה הצפונית ציין: ״רגע לפני שטסים למחנה היה לנו חוב לבוא ולשמוח עם הילדים המדהימים האלו, כיף גדול להיות פה. עכשיו אנחנו טסים למחנה ואני מקווה שניקח איתנו את השמחה הזו של הילדים לאורך כל העונה״.

במסגרת האירוע  לצלילי מוסיקה חגיגית התקיימו הפעלות, חולקו הפתעות ומתנות לילדים שזכו לשבירת שגרה.

עדי ישראלי:
Related Post