X

חברת אל על קראה למטוס חדיש על שם קריית ים

חברת התעופה אל על החליטה להקדיש לקריית ים את  אחד מטוסיה בצי בואינג 737-900, ולקרא לו על שם העיר ולהקדיש באופן דומה מטוס לכל אחת מהקריות ברחבי ישראל.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

באירוע ההשקה, שקיימה השבוע החברה לרגל היוזמה אירח מנכ"ל החברה, גונן אוסישקין, את ראשי הערים וערך להם לסיור בקמפוס החברה שם הוצג בפניהם המטוס שעליו יתנוסס שם העיר שלהם.

לצידו של ראש עיריית קריית ים הוזמנו לטקס גם  ראש העיר קריית מלאכי אליהו זוהר, ראש עיריית קריית גת אבירם דהרי, ראש עיריית קריית ביאליק אלי דוקורסקי, ראש עיריית קריית מוצקין חיים צורי,  וראש עיריית קריית אונו ישראל גל.

ראש העיר קרית ים דוד אבן צור בקוקפיט המטוס

שם העיר נכתב באופן בולט על חרטום  המטוס כך שכל מי שעולה למטוס יכול לראות זאת   ובחברה מאמינים כי בדרך זו יהפוך המטוס לסוג של שגריר של כל אחת מהקריות שנבחרו.

ראשיתה של היוזמה להקדשת מטוס לכבוד קריית ים היה בחודש יולי האחרון אז פנו אנשי היחידה לדוברות והסברה בעיריית קריית ים לדובר החברה רני רהב בהצעה לשקול את האפשרות. רהב העביר את הפניה להנהלת החברה ושם הוחלט לאמץ את הרעיון ולהקדיש באותה הזדמנות מטוסים לכל הקריות במדינת ישראל. השבוע כאמור יצאה היוזמה אל הפועל.

בחברת אל על ביקשו לציין כי צי מטוסי הבואינג 737-900, הכולל כ-8 מטוסים המשמשים את לקוחות החברה לטיסות ליעדי אירופה, ושם הזיהוי של המטוס המוקדש לקריית ים  הוא -(EHF) כך שניתן יהיה לזהות אותו כם מרחוק.

ראש עיריית קריית ים דוד אבן צור אשר השתתף באירוע הודה לחברת אל על על היוזמה והביע את בטחונו כי המטוס שהוקדש לקריית ים יהיה שגריר של העיר בכל רחבי אירופה ויעודד תיירים שיגיעו לישראל על סיפונו להגיע ולבקר בעיר וליהנות מחופיה.

עדי ישראלי:
Related Post