X

100 שחקנים השתתפו בסטריטבול הראשון באופקים

כ-100 שחקנים מכ-30 קבוצות לקחו חלק בטורניר הסטריטבול הגדול, אשר נערך לראשונה באופקים. האירוע, בשיתוף הרשות לפיתוח הנגב כלל כדורסל רחוב, מוזיקה קצבית ואווירה נהדרת התקיים במגרש הכדורסל המשולב ברחוב האורן שבשכונת מישור הגפן, והשתתפו בו קבוצות ב-3 קטגוריות גיל שונות (קט סל, נערים ובוגרים).

צילומים דוברות עיריית אופקים

בחגיגה הספורטיבית השתתף בין היתר שחקן נבחרת ישראל בעבר, שמעון אמסלם, וליוו אותה נציגים של איגוד הכדורסל. כל קבוצה כללה 4-3 שחקנים משלב הבתים ועד שלב הגמר. את המשחקים, שלוו בכרוז, בצלם מגנטים ובמוזיקה קצבית, ניהלו שופטים מוסמכים של האיגוד הכדורסל, כשבתום הטורניר חולקו פרסים לקבוצה המנצחת בכל קטגוריית גיל.

"אופקים שותפה במיזם 'עיר בריאה', ואנו ממשיכים לעודד פעילות ספורטיבית ואורח חיים בריא", אמר ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. "טורניר הסטריטבול הראשון באופקים הנגיש ענף ספורט נוסף לכלל הציבור ובשנה הבאה יערך אף במתכונת גדולה יותר. אני שמח על ההיענות של התושבים להשתתף באירוע שגם סייע בשיפור הכושר הגופני וגם סיפק חוויה ספורטיבית. ספורט הוא השלב הראשון בדרך לאורח חיים בריא".

"אני שמחה שבעזרתם של שותפים בכירים באיגוד הכדורסל הצלחנו להביא את כדורסל הרחוב לאופקים", הוסיפה מנהלת מחלקת הספורט במתנ"ס אופקים, אילנה איטח. "ראינו שאחרי שנה של קורונה הרעב של האנשים לספורט רק גבר. אני רוצה להודות לכל אלה שהשתתפו ושמרו על רוח ספורטיבית ומברכת לא רק את המנצחים אלא את כלל אלה שלקחו חלק".

דן ליאורי:
Related Post