X

תנועת "לחיים" בחיפה: מתנדבים בכל שכונה יסייעו לאנשים להגיע לקלפי

בסיעת "לחיים" המתמודדת למועצת עיריית חיפה, בראשות אלכס אברמוב, השלימו את ההכנות ליום הבחירות, כאשר פעילי תנועת "נוע נוע" שהצטרפו לרשימה יביאו את אנשי השכונות לקלפי ויעזרו בתוכנה מיוחדת לאיתור מצביעים פוטנציאליים.

בשבועות האחרונים פעילי הרשימה הפגינו נוכחות מאסיבית בשכונות בת גלים, קרית שפרינצק, מחנה דוד, הדר הכרמל, קרית חיים, נווה שאנן, רמת שאול ועוד והציגו את מצע הרשימה ומטרותיה בפני קהלים שונים. בפעילות לקחו חלק בצד ראש הרשימה אלכס אברמוב, מספר 2 יורם (מטיטה) שטרית ומספר 3 זהבית בן סימון.

אלכס אברמוב , 39, יזם ויש הייטק בעל מודעות ומעורבות חברתית גבוהה, מוכר בקהילת יוצאי ברית המועצות בחיפה, מעריך בעקבות שיחות ופגישות שקיים עם "קהל רוסי" גדול בחיפה, כי מפלגת "לחיים" תקבל חלק נכבד מהקול הרוסי, במיוחד לאחר שיוליה שטראים נאלצה לפרוש מהתמודדות בבחירות,  בשל החלטת בית המשפט. לפסול את רשימתה

המצע של רשימת "לחיים" כולל את כל תחומי החיים ונועד לשפר את איכות הסביבה והחיים, לשנות את אופי הפוליטיקה המקומית ולתת ביטוי מוחשי ואמיתי לנציגים אותנטיים של השכונות. "אנו אוהבים את חיפה אבל מתמודדים עם קשיים בכל תחומי החיים. חייבים שינוי משמעותי ונטישת הפוליטיקה הישנה" מצהירים נציגי הרשימה למועצת העיר, הקוראים לכל התושבים לבוא ולהצביע ביום הבחירות.

"המדינה העניקה יום חופשה, אנשים חייבים לממש את הזכות הדמוקרטית שניתנהלהם וללכת לקלפיות" אומר אלכס אברמוב.

בצילום שלושת המועמדים, מימין לשמאל: יורם שטרית, זהבית בן סימון ואלכס אברמוב

עדי ישראלי:
Related Post