X

תלמידי נשר זכו במקום ה-1 בתחרות האקאתון המחוזית

נבחרת קרית החינוך נשר מקום1 בתחרות הקאתון צילום רות עומר

תלמידי קרית החינוך של נשר זכו במקום ה-1 במחוז בתחרות האקאתון (מרוץ תכנות) מטעם מינהל תקשוב, טכנולוגיה ומערכות מידע במשרד החינוך. את הפרויקט הובילו צמד המורות, רות עומר, רכזת התקשוב בחטיבת הביניים ב' וזאנה ברסוק, רכזת מדעי המחשב בחטיבה העליונה, של קרית החינוך נשר.

האקאתון (מאנגלית: Hackathon) הוא אירוע בו מתכנסים יחד מתכנתים כדי לעבוד על פרויקטים טכנולוגיים (האק – תכנות, מרתון – מרוץ). לרגל 70 שנה למדינת ישראל השתתפה נבחרת תלמידים מכיתה ט' מחטיבת הביניים ב' בעיר ותלמידי תיכון מקיף נשר י"ב בתחרות האקאתון שארגן מינהל תקשוב, טכנולוגיה ומערכות מידע במשרד החינוך. את ההאקתון הפעילה חברת Gr8Minds המתמחה בתחום היזמות והחדשנות בחינוך בשיתוף חברת Lnet.

נושא התחרות היה: "פיתוח טכנולוגיות למידה חדשניות" מתוך התייחסות למדינת ישראל כמדינת סטארט-אפ, החותרת למצוינות בתחום המחקר והפיתוח, וכמדינה המקדמת חשיבה עתידנית.

התלמידים של נשר הגישו יוזמה לפיתוח יצירתי של טכנולוגיה חדשנית העשויה להשפיע על תהליכי הוראה ולמידה ברוח המאה ה-21. נבחרת קריית החינוך נשר הגישה הצעה לפיתוח אפליקציית:  click to speak אשר מטרתה: לשפר את תהליך למידת השפה המדוברת באנגלית. כאמור, הקבוצה של נשר זכתה במקום הראשון במחוז.

צילום: רות עומר

עדי ישראלי:
Related Post