X

תלמידה נפלה בגלל כיסא בכיתה ותפוצה ב-125,000 שקל

האם שינוי בסדר הכיסאות בכיתה הוא שגרם לתלמידת תיכון , להיתקל בכיסא, ליפול ולפגוע קשות בברכה? כך טענה הנערה בת ה-15, בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בת"א נגד משרד החינוך וחברת הביטוח "כלל" שביטחה את התלמידים.

 התלמידה, באמצעות הוריה ועו"ד כרמי בוסתנאי, מומחה לתביעות נזקי גוף, טענה כי התאונה אירעה לפני כחמש שנים, כאשר חזרה לכיתה בסיום שיעור של חינוך גופני ואז נתקלה בכיסא  שלא עמד במקומו, נפלה, נפגעה בברכה ושמעה קול שבר.

התלמידה שסבלה מכאבים ולא הצליחה לדרוך על הרגל פונתה בעזרת אמה לבית החולים שם נבדקה על ידי אורתופד שאבחן נפיחות וקושי ניכר בכיפוף וביישור הרגל. היא נשלחה לביתה עם המלצות להמשך טיפול, אך הכאבים לא פסקו  והיא פנתה שוב לקבלת סיוע רפואי.  בסופו של  דבר היא עברה ניתוח אתרוסקופיה בביה"ח שיבא בתל השומר ולאחריו. עברה טיפולי פיזיוטרפיה לחיזוק שרירים ושיפור תנועת הברך.

עו"ד כרמי בוסתנאי

לתביעה צורפה חוות דעת של רופא מומחה שקבע כי בעקבות הנפילה  ולמרות הניתוח שעברה ורצונה חזור לחיים נורמאליים  גם היום "לא מסוגלת לבצע פעילויות ספורט עקב נעילות חוזרת של הפיקה, נוטלת תרופות אנלגטיות ואנטיאינפלמטוריות. בבדיקה הפיקה לא יציבה, סימן PGT חיובי" לצמיתות בהתאם' לתקנות הביטוח הלאומי.

בהסכם פשרה בין הצדדים שקיבל תוקף של פסק דין, הסכימו משרד החינוך וחברת הביטוח לשלם לתלמידה סך של 125,000 שקל, כאשר כל אחד מהנתבעים ישלם מחצית מהסכום וכל זאת "מבלי להודות באחריות ולפנים משורת הדין".

עדי ישראלי:
Related Post