X

תיעוד סמוי: נהגי אוטובוסים מבצעים עבירות תנועה

שוטרי אגף התנועהבירושלים ביצעו פעילות אכיפה סמויה וממוקדת נגד נהגי אוטובוסים המבצעים עבירות תנועה, בדגש על עבירות מסכנות חיים ובריונות כביש במטרה להבטיח את בטחון ציבור הנוסעים ולהרתיע את הנהגים מלבצע עבירות תנועה.

במסגרת הגברת האכיפה נגד נהגי האוטובוסים, היחידה המרכזית של אגף התנועה ביצעה פעילות אכיפה סמויה בשילוב ניידות ושוטרים סמויים תוך שימוש באמצעי טכנולוגיה, במטרה לתעד נהגי אוטובוסים המבצעים עבירות תנועה בדגש על סל העבירות מסכנות חיים ובריונות כביש. השוטרים הסמויים התמקמו בנקודות תצפית ועלו כנוסעים תמימים לאוטובוסים בכדי לאתר את אותם נהגים המסכנים את הנוסעים ואת כלל משתמשי הדרך בכך, שאינם מרוכזים בנהיגה ומבצעים פעולות המסיחות את דעתם מהכביש. הפעילות התפרשה על שעות ההפעלה של קווי האוטובוסים העירוניים והבינעירוניים.

במהלך הפעילות תועדו הנהגים מבצעים עבירות תנועה כגון: חציית צומת באור אדום, פניה מנתיב המורה על נסיעה ישר (נסיעה בניגוד לחץ), שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה, אי שמירה על הימין ועוד.

שוטרי אגף התנועה ביצעו בדיקות לכ-45 אוטובוסים ורשמו 24 דו"חות תנועה עפ"י חלק מהפירוט הבא:
▪ל-6 נהגים נרשמו דו"חות אי מתן זכות קדימה להולכי רגל.
▪ל-3 חציית צומת באור אדום.
▪ל-3 נהגים נרשמו דו"חות בגין הפרעה לתנועה.
ל-2 נהגים נרשמו דו"חות בגין שימוש בטלפון נייד בזמן הנהיגה.

משטרת ישראל תמשיך לאכוף בנחישות כל העת ובאפס סובלנות כלפי נהגים שיבצעו עבירות תנועה שכן, להם יש אחריות גדולה על הנוסעים המבקשים להגיע למחוז חפצם בשלום.

מצ"ב לינק לסרטונים מהפעילות קרדיט דוברות המשטרה
https://drive.google.com/drive/folders/1RTyp7fUzv_He2BzevVdFNN6jpL8iVcns?usp=sharing

דן ליאורי:
Related Post